کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشدید بحران/ منزل نتانیاهو به محاصره نظامیان درآمد

27 اسفند 1401 ساعت 10:13

همزمان با گسترش دامنه اعتراضات جامعه صهیونیستی علیه بنیامین نتانیاهو، نظامیان بازنشسته نیروی دریایی این رژیم منزل وی را به محاصره خود درآوردند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، صدها نفر از نظامیان بازنشسته نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی از طریق دریا با قایق و حتی شنا کردن خود را به قیساریه اشغالی رساندند و با محاصره منزل بنیامین نتانیاهو به اعتراضات مستمر جامعه صهیونیستی علیه وی پیوستند.

اعتراضات صهیونیست ها علیه نتانیاهو با ورود شمار قابل توجهی از افسران و نظامیان رژیم اشغالگر و تهدید آنها به استعفا وارد فاز جدید و خطرناکی شده است به طوری که برخی سردمداران رژیم درباره خطر فروپاشی داخلی آن هشدار داده اند.



کانال هفتم تلویزیون رژیم صهیونیستی از تصمیم شماری از افسران ارتش رژیم برای استعفا از  ارتش در صورت تصویب طرح جنجالی اصلاحات قضایی خبر داده است.
بر اساس گزارش این شبکه، وضعیت متنشج و افسارگسیخته حاکم بر رژیم اشغالگر به تشدید شکاف و اختلافات و اعتراضات در ارتش شده و این وضعیت در حال گسترش در میان نظامیان عادی و ذخیره است.

پیوستن نظامیان به موج اعتراضات فزاینده جامعه صهیونیستی علیه کابینه نتانیاهو به  عنوان چالش داخلی خطرناک علیه اشغالگران قدس قلمداد شده است.


کد مطلب: 832342

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/832342/تشدید-بحران-منزل-نتانیاهو-محاصره-نظامیان-درآمد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com