پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۵

تشدید بحران داخلی در رژیم صهیونیستی/ منزل نتانیاهو به محاصره نظامیان درآمد

شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 832342
همزمان با گسترش دامنه اعتراضات جامعه صهیونیستی علیه بنیامین نتانیاهو، نظامیان بازنشسته نیروی دریایی این رژیم منزل وی را به محاصره خود درآوردند.
تشدید بحران/ منزل نتانیاهو به محاصره نظامیان درآمد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، صدها نفر از نظامیان بازنشسته نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی از طریق دریا با قایق و حتی شنا کردن خود را به قیساریه اشغالی رساندند و با محاصره منزل بنیامین نتانیاهو به اعتراضات مستمر جامعه صهیونیستی علیه وی پیوستند.

اعتراضات صهیونیست ها علیه نتانیاهو با ورود شمار قابل توجهی از افسران و نظامیان رژیم اشغالگر و تهدید آنها به استعفا وارد فاز جدید و خطرناکی شده است به طوری که برخی سردمداران رژیم درباره خطر فروپاشی داخلی آن هشدار داده اند.


کانال هفتم تلویزیون رژیم صهیونیستی از تصمیم شماری از افسران ارتش رژیم برای استعفا از  ارتش در صورت تصویب طرح جنجالی اصلاحات قضایی خبر داده است.
بر اساس گزارش این شبکه، وضعیت متنشج و افسارگسیخته حاکم بر رژیم اشغالگر به تشدید شکاف و اختلافات و اعتراضات در ارتش شده و این وضعیت در حال گسترش در میان نظامیان عادی و ذخیره است.

پیوستن نظامیان به موج اعتراضات فزاینده جامعه صهیونیستی علیه کابینه نتانیاهو به  عنوان چالش داخلی خطرناک علیه اشغالگران قدس قلمداد شده است.
https://jahannews.com/vdcjx8eo8uqettz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjx8eo8uqettz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
پس از توافق نظام با سعودی اسرائیل از تغییر استراتژی در قبال جمهوری اسلامی صحبت می کند.... ترسیده
شجاع
Iran, Islamic Republic of
حالا باید جواب بی شرف بازیهایشان را پس بدهند
علی
United Kingdom
مرگ بر اسرائیل کودک کش
محمد
Iran, Islamic Republic of
انشاالله وعده الهی :( ان الباطل کان زهوقا) عنقریب محقق و شاهد سقوط قطعی غده سرطانی بشریت،رژیم موقت و خونریز صهیونیستی باشیم
Iran, Islamic Republic of
به امید نابودی رژیم کودک کش اسقاتیل