جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ساعت کار داروخانه‌های هلال‌احمر در ایام نوروز اعلام شد

شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 832338
سخنگوی جمعیت هلال احمر از فعال بودن داروخانه‌های این جمعیت در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در سراسر کشور خبر داد.
ساعت کار داروخانه‌های هلال‌احمر در ایام نوروز
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، وحید سلیمی‌ سخنگوی جمعیت هلال احمر توضیح داد: در روزهای تعطیل نوروز داروخانه‌های این جمعیت در ۳۴ شهر کشور در نوبت کاری صبح و عصر از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۸ باز خواهند بود.

وی تاکید کرد: این داروخانه‌ها در روزهای غیرتعطیل فروردین ۱۴۰۲، به روال عادی خود، همچون گذشته آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

سلیمی افزود: داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران نیز در ایام تعطیلات نوروز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ دایر خواهد بود و در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت ۷/۳۰ صبح تا ۱۶/۳۰ ارائه خدمت خواهد کرد. همچنین داروخانه مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) روزهای غیر تعطیل از ساعت ۷/۳۰ صبح تا ۱۳ فعال خواهد بود.

لازم به ذکر است که داروخانه مرکزی هلال احمر دوشنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ به دلیل انبارگردانی تعطیل است. داروخانه مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) نیز روز یکشنبه ۲۸ اسفند ماه (از ظهر) و روز دوشنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ به دلیل انبارگردانی تعطیل خواهد بود.
https://jahannews.com/vdcexw8vvjh8xxi.b9bj.html
jahannews.com/vdcexw8vvjh8xxi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *