سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۸

جایزه چچنی‌ها برای سَرِ سرباز اوکراینی هتاک به قرآن

شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 832337
«رمضان قدیروف»، رئیس‌جمهور منطقه خودمختار چچن روسیه، مبلغ ۱۰ میلیون روبل(واحد پول روسیه) پاداش برای دستگیری زنده سرباز اوکراینی موهن به قرآن تعیین کرد.
جایزه چچنی‌ها برای دستگیری سرباز هتاک به قرآن
به گزارش جهان نيوز، ایکنا به نقل از «روسیا الیوم» نوشت: رمضان قدیروف از تعیین پاداش ۵ میلیون روبلی برای کشتن سربازی اوکراینی موهن به قرآن و ۱۰ میلیون روبل برای دستگیری زنده وی خبر داد.

وی در کانال تلگرامی خود نوشت: «من تنها به محکوم کردن خشک و خالی اقدام سربازان اوکراینی که صفحاتی از قرآن را به آتش کشیدند، بسنده نخواهم کرد».

رمضان قدیروف اضافه کرد: «صحنه‌هایی از این اقدام موهن را در کانال تلگرامی من دیدید، برای نابود کردن این افراد، جایزه‌ای به ارزش ۵ میلیون روبل و دو برابر آن را برای زنده اسیر کردن آنان اعلام می‌کنم، فارغ از اینکه این اتفاق امروز یا فردا یا حتی سال آینده روی دهد، این جایزه مالی پابرجا خواهد ماند».

رئیس‌جمهور چچن خطاب به این سرباز اوکراینی افزود: «ای ترسویی که صورت خود را پنهان کردی، می‌دانی که مجازات هر لحظه و در هر مکانی که مخفی شده‌ای به سراغت خواهد آمد، روح ترسوی تو  روی صلح و آرامش را نخواهد دید».

براساس کلیپ‌های ویدئویی منتشره در شبکه‌های اجتماعی، شماری از نظامیان تندرو اوکراینی در اقدامی موهن، صفحاتی از قرآن را پاره کرده و آتش می‌زنند.

سربازان اوکراینی به هنگام این اقدام شنیع، الفاظی توهین‌آمیز نسبت به قرآن به زبان جاری می‌کنند و همزمان یکی از این افراد نیز اقدام به خرد کردن گوشت خوک بر روی این کتاب مقدس می‌کند.
https://jahannews.com/vdcdsx0j5yt0ss6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsx0j5yt0ss6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
....
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم
شجاع
Iran, Islamic Republic of
بازم غیرت این چچنی
Iran, Islamic Republic of
اگه همون ۳۴ سال پیش که سلمان رشدی به پیامبر اسلام توهین کرد، اعدامش کرده بودن و نمیذاشتن سی و چند سال به زندگی ننگینش ادامه بده، کسی جرات نمی‌کرد به بهانه آزادی بیان، قرآن آتش بزنه.
امیر
Iran, Islamic Republic of
حتما حکمت خدا بوده همه چی خواسته خداست .
علی
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم غیرت دینی یعنی این
اشکذری-شی
Iran, Islamic Republic of
سلام-این کار خوبی هست اگر همه ای کشورهای مسلمان ایجوری عمل کنند هیچ قدرتی روی کره زمین اجازه بخود نمی دهدتوهین به قران کند.
صادق
Iran, Islamic Republic of
اگر مسلمانان جهان یکپارچه در مقابل توهین کنندگان صهیونیستی و بهایی پاسخ مناسب دهند دشمن اعم از منافقین وسکولار های جاسوس وصهیوپنیست ها جرات جسارت به اعتقادات مسلمین رافراموش خواهند کرد