کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جایزه چچنی‌ها برای دستگیری سرباز هتاک به قرآن

27 اسفند 1401 ساعت 9:31

«رمضان قدیروف»، رئیس‌جمهور منطقه خودمختار چچن روسیه، مبلغ ۱۰ میلیون روبل(واحد پول روسیه) پاداش برای دستگیری زنده سرباز اوکراینی موهن به قرآن تعیین کرد.


به گزارش جهان نیوز، ایکنا به نقل از «روسیا الیوم» نوشت: رمضان قدیروف از تعیین پاداش ۵ میلیون روبلی برای کشتن سربازی اوکراینی موهن به قرآن و ۱۰ میلیون روبل برای دستگیری زنده وی خبر داد.

وی در کانال تلگرامی خود نوشت: «من تنها به محکوم کردن خشک و خالی اقدام سربازان اوکراینی که صفحاتی از قرآن را به آتش کشیدند، بسنده نخواهم کرد».

رمضان قدیروف اضافه کرد: «صحنه‌هایی از این اقدام موهن را در کانال تلگرامی من دیدید، برای نابود کردن این افراد، جایزه‌ای به ارزش ۵ میلیون روبل و دو برابر آن را برای زنده اسیر کردن آنان اعلام می‌کنم، فارغ از اینکه این اتفاق امروز یا فردا یا حتی سال آینده روی دهد، این جایزه مالی پابرجا خواهد ماند».

رئیس‌جمهور چچن خطاب به این سرباز اوکراینی افزود: «ای ترسویی که صورت خود را پنهان کردی، می‌دانی که مجازات هر لحظه و در هر مکانی که مخفی شده‌ای به سراغت خواهد آمد، روح ترسوی تو  روی صلح و آرامش را نخواهد دید».

براساس کلیپ‌های ویدئویی منتشره در شبکه‌های اجتماعی، شماری از نظامیان تندرو اوکراینی در اقدامی موهن، صفحاتی از قرآن را پاره کرده و آتش می‌زنند.

سربازان اوکراینی به هنگام این اقدام شنیع، الفاظی توهین‌آمیز نسبت به قرآن به زبان جاری می‌کنند و همزمان یکی از این افراد نیز اقدام به خرد کردن گوشت خوک بر روی این کتاب مقدس می‌کند.


کد مطلب: 832337

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/832337/جایزه-چچنی-ها-دستگیری-سرباز-هتاک-قرآن

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com