جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آغاز ثبت‌‎نام خرید خودروهای داخلی از امروز

جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 832294
سخنگوی وزارت صمت گفت: فرآیند انتخاب خودرو‌های داخلی در سامانه یکپارچه از امروز ۲۶ اسفند آغاز می‌شود.
آغاز ثبت‌‎نام خرید خودروهای داخلی از امروز
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، آقای امید قالیباف گفت: متقاضیان خرید خودرو‌های داخلی از امروز ۲۶ اسفند می‌توانند با مراجعه به سامانه http://www.esalecar.irنسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر اقدام کنند.

او ادامه داد: زمان ثبت نام دو روزه است و پایان روز ۲۸ اسفند به اتمام می‌رسد.

سخنگوی وزارت صمت افزود: ۹ شرکت خودروساز داخلی در طرح تخصیص یکپارچه خودرو مشارکت دارند و ۵۱ مدل خودرو برای متقاضیان قابل خرید است.

او گفت: در طرح فروش یکپارچه خودرو که از قبل اعلام شده بود، بدون قرعه کشی به همه متقاضیان خودرو تخصیص داده می‌شود.

مشاور وزیر صمت ادامه داد: کمتر از ۹۰۰ هزار نفر حساب وکالتی برای خرید خودرو اعلام کردند که این موضوع می‌تواند ثابت کند آمار‌های چندین میلیونی ثبت نام‌های گذشته تقاضای واقعی نبوده است.

قالیباف افزود: با فرض اینکه تمام ۹۰۰ هزار نفری که حساب وکالتی اعلام کرده اند، واجد شرایط باشند و با لحاظ تعهدات قبلی خودروسازان در سال ۱۴۰۲ که حدود ۴۰۰ هزار دستگاه است، توان تولید خودرو از مجموع این دو رقم در سال ۱۴۰۲ به مراتب بیشتر است و احتمال اینکه تحویل خودرو به سال ۱۴۰۳ کشیده شود، تقریبا صفر است.

او گفت: ۵۰ درصد عرضه خودرو در طرح یکپارچه تخصیص خودرو به مادران مشمول قانون جوانی جمعیت تخصیص می‌یابد که البته برای این متقاضیان نیز داشتن حساب وکالتی الزامی است.
https://jahannews.com/vdcf10dcjw6dm0a.igiw.html
jahannews.com/vdcf10dcjw6dm0a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *