پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دستگیری ۶ سارق و کشف ۲۱ سرقت در سراوان

جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 832271
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری ۶ سارق و کشف ۲۱ فقره سرقت در شهرستان سراوان خبر داد.
دستگیری ۶ سارق و کشف ۲۱ سرقت در سراوان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع سرقت خودرو و موتور سیکلت و لوازم منزل در سطح حوزه استحفاظی شهرستان سراوان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی 6 سارق را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان به 21 فقره سرقت شامل 12 فقره سرقت منزل و سیم و کابل، 5 فقره سرقت موتورسیکلت و 4 فقره سرقت خودرو در سطح حوزه استحفاظی اعتراف کردند.

دستگیری قاتل فراری در زابل
سردار جلیلیان در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد جوانی با سلاح جنگی در یکی از روستاهای شهرستان زابل و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع و دستگیری عامل و یا عاملان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار تخصصی، قاتل را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در یکی از محلات شهرستان دستگیر کردند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه تصریح کرد: متهم به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
https://jahannews.com/vdca0una649neu1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0una649neu1.k5k4.html
برچسب ها: دستگیری سارق سرقت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *