پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مهاجم استقلال بسکتبالیست شد +عکس

پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 832234
آرمان رمضانی در بخشی از تمرین امروز استقلال در نقش یک بسکتبالیست‌ ظاهر شد.
مهاجم استقلال بسکتبالیست شد +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرآنلاین، مهاجم بلند قامت آبی‌ها در فصل جاری اگرچه با یک مصدومیت طولانی از ناحیه کمر مواجه شد و مسابقات زیادی را از دست داد، اما فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نیافته و بیشتر در چند مسابقه به عنوان یار تعویضی به زمین رفته است.

درباره رمضانی شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی او در نیم فصل وجود داشت اما در نهایت با تصمیم ریکاردو ساپینتو این مهاجم بلندقامت و گلزن در استقلال ماند.

او در تمرینات استقلال با انگیزه زیاد حضور پیدا می‌کند و امیدوار است که بتواند نظر مساعد ساپینتو را جلب کند. رمضانی آنقدر در تمرینات استقلال فعال است که در بخشی از تمرین امروز در نقش یک بسکتبال با دست توپ را پرتاب می‌کرد و نشان داد در این عرصه نیز تبحر خاصی دارد.

مهاجم استقلال البته کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت؛ او که توانایی‌های فنی خوبی دارد، باید برای رسیدن به ترکیب با نفرات مطرح در خط حمله مثل مطهری، شهباززاده، بابایی و... رقابت داشته باشد.

https://jahannews.com/vdcjt8eoxuqet8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjt8eoxuqet8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *