جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آسمان ایران تا تحویل سال نو بارانی خواهد بود

پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 832212
بنابر اعلام سازمان هواشناسی کشور، آسمان اغلب استان ها تا تحویل سال نو بارانی خواهد بود.
آسمان ایران تا تحویل سال نو بارانی خواهد بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، شرق و ارتفاعات سمنان و برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی. اردبیل، زنجان، قزوین و شمال استان‌های سیستان و بلوچستان، البرز و تهران بارش رخ خواهد داد.

روز شنبه در گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بارش پراکنده خواهد بود و به‌تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

از بعد از ظهر یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ سامانه بارشی دیگری وارد کشور خواهد شد که در استان‌های واقع در شمال غرب و غرب بارش آغاز می‌شود.

روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، با گسترش سامانه علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی، البرز، مرکزی، بخش‌هایی از جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر و به‌تدریج مرکز کشور بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.
 
https://jahannews.com/vdcfy0dc0w6dm0a.igiw.html
jahannews.com/vdcfy0dc0w6dm0a.igiw.html
برچسب ها: سال نو بارش باران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *