کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نبرد سنگین مبارزان فلسطینی در نابلس +فیلم

25 اسفند 1401 ساعت 10:14

شهر نابلس در شمال کرانه باختری رود اردن طی شب گذشته و بامداد امروز پنجشنبه شاهد نبرد سنگین مبارزان فلسطینی با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بود.


به گزارش جهان نیوز، ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی نوشت: نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی طی شب گذشته و بامداد امروز به شهر نابلس یورش بردند و مبارزان فلسطینی نیز به شدت با آنها درگیر شدند.

در جریان یورش بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به شهر نابلس سه نظامی این رژیم بر اثر انفجار بمب کارگذاشته شده توسط مقاومت زخمی شدند.
 
گردان ها و گروههای مقاومت از جمله گردان نابلس وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و گروه عرین الاسود در بیانیه های جداگانه جزئیات درگیری خود با نظامیان صهیونیست را تشریح کردند.

مبارزان فلسطینی یک خودروی نظامی و شماری از نظامیان صهیونیست را در یکی از خیابانها و گروهی از شهرک نشینان صهیونیست را هدف تیراندازی و انفجار بمب قرار دادند.

آنها همچنین یک کوادکوبتر ارتش رژیم صهیونیستی را که برای تصویر برداری در ارتفاع پایین پرواز می کرد، سرنگون کردند.

سرایا القدس در بیانیه ای تاکید کرد که سلاح مقاومت مشروع و مبارزه آنها در چارچوب وحدت میادین نبرد با اشغالگران ادامه دارد.
 
برخی منابع محلی فلسطینی نیز از استقرار تک تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی در ساختمانهای خیابان عمان در منطقه شرق نابلس در جریان یورش شهرک نشینان صهیونیست به مقبره نبی یوسف (ع) خبر دادند.

آنها همچنین گفتند که ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای تقویتی به شهرک کفرقلیل در حومه جنوبی شهر نابلس ارسال کرد.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز نیمه شب چهارشنبه از زخمی شدن ۵۷ شهروند فلسطینی در جریان حمله نیروهای اشغالگر به آنها در نابلس خبر داد.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر بشدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.
 
دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم


کد مطلب: 832209

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/832209/نبرد-سنگین-مبارزان-فلسطینی-نابلس-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com