چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

پیشنهاد تغییر ساعت‌های شروع کار

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 832135
سخنگوی دولت گفت: با توجه با قانون تغییر ساعت در سال گذشته، دولت امروز با کلیات پیشنهاد سازمان امور استخدامی و اداری در حوزه تغییر ساعت ادارات و مدارس در سال آینده موافقت کرد.
پیشنهاد تغییر ساعت‌های شروع کار
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، علی بهادری جهرمی، در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: این جلسه، جلسه آخر عمومی هیات دولت در سال ۱۴۰۲ بود، ولی جلسات ۳ نوبته دولت یا کمیسیون بررسی لایحه برنامه هفتم در روز‌های آینده ادامه دار خواهد بود.

بهادری جهرمی افزود: مطالبات مجموعه‌های زیر نظر وزارت نیرو در حوزه شرکت‌های خصوصی و دولتی و تحت نظارت دولتی، مورد به مورد در جلسه هیئت وزیران مطرح شد و از محل مالیات آن‌ها تسویه شد

سخنگوی دولت با بیان اینکه ایراد هیئت تطبیق نسبت به مصوبه واردات خودرو نهایی و برطرف شد ادامه داد: مصوبه هیئت دولت در حوزه طرح دارویار با اشکالاتی از سوی مجلس و هیئت تطبیق مواجه بود که اصلاحاتی در این مساله صورت گرفت.

وی گفت: با توجه با قانون تغییر ساعت در سال گذشته، دولت امروز با کلیات پیشنهاد سازمان امور استخدامی و اداری در حوزه تغییر ساعت ادارات و مدارس در سال آینده موافقت کرد.

سخنگوی دولت اظهار کرد: در خصوص پرداخت درآمد‌های ناشی از مالیات بر ارزش افزوده به افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، آیین نامه‌ای از سوی وزارت کار پیشنهاد شد و در جلسه به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه شرط داشتن کارت پایان خدمت برای داشتن کارت بازرگانی حذف شد ادامه داد: مادران خانه‌دار ساکن مناطق روستایی، عشایر، دارای سه فرزند و بیشتر تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

سخنگوی دولت افزود: هیات وزیران بر اساس قانون عدم تغییر ساعت رسمی کشور پیشنهاد تغییر ساعت‌های شروع کار در هیات وزیران را بررسی کرد.
https://jahannews.com/vdcjt8eoiuqetvz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjt8eoiuqetvz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شروع به کار باید متناسب با هر استان و در اختیار استانداران باشد