کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تغییر ساعات شروع اداره‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس

24 اسفند 1401 ساعت 13:30

سخنگوی دولت از تغییر ساعات کاری ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ دیگر تغییری در ساعت رسمی کشور به وجود نخواهد آمد، پیشنهادی از سوی سازمان امور استخدامی مبنی بر تغییر ساعات کاری ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس مطرح شد. اما نهایی شدن این موضوع را منوط به تایید نهایی دانست.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایرنا، سخنگوی دولت گفت: جلسات هیات دولت برای بررسی و آماده سازی لایحه برنامه هفتم توسعه تا روز جمعه - ۲۶ اسفند - ادامه خواهد داشت.

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: امروز صبح جلسه دولت و ظهر جلسه کمیسیون و شب هم جلسه کمیسیون ادامه خواهد داشت. پنجشنبه و جمعه هم برنامه همین است تا بتوانیم برنامه هفتم توسعه را آماده کنیم.

وی اضافه کرد: مجموعه‌های زیر نظر وزارت نیرو که مطالباتی از این وزارتخانه داشتند، مورد به مورد بررسی شد و تسویه مطالبات صورت گرفت.

سخنگوی دولت ادامه داد: سال گذشته مجلس اعلام کرد که دیگر تغییر ساعت رسمی کشور را نداریم؛ لذا دولت موظف است چنانچه تغییری در ساعات ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و با مدارس اتفاق می‌افتد، اعلام کند.

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: سازمان اداری استخدامی پیشنهاداتی مطرح کرد که باید مورد بررسی قرار بگیرد که امیدواریم تا پایان سال تصویب شود.
 

دانلود فیلم


کد مطلب: 832129

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/832129/تغییر-ساعات-شروع-اداره-ها-دانشگاه-ها-مدارس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com