پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو/ ‌قیمت هایما 230 میلیون تومان‌‌ کاهش یافت

دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب: 831959
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو با اشاره به کاهش قیمت خودرو در روزهای اخیر، گفت: قیمت همه خودروها بین 10 تا 15 درصد کاهش یافته است.
ادامه ریزش قیمت‌ خودرو/ هایما ۲۳۰میلیون ریخت
به گزارش جهان نيوز، سعید موتمنی در گفت‌وگو با فارس در رابطه با آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار، اظهار داشت: با توجه به کاهش قیمت ارز، قیمت خودرو در بازار در حال کاهش است. 

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو اظهار داشت: کاهش قیمت خودرو ناشی از کاهش قیمت ارز است و این کاهش قیمت علت دیگری نیز ندارد. 

وی افزود: در روزهای گذشته قیمت انواع خودروهای داخلی، وارداتی و مونتاژی بین 10 تا 15 درصد کاهش یافته است اما معاملات در نقطه صفر است و بازار خودرو در رکود است. 

رئیس اتحادیه نمایشگاه داراران و فروشندگان خودرو بیان داشت: اگرچه برای خرید خودرو با قیمت کارخانه‌ای مشتری بسیار است، اما در بازار آزاد طی روزهای گذشته خرید و فروشی تقریبا صورت نمی‌گیرد و متقاضیان در انتظار ثبات قیمت هستند. 

موتمنی بیان داشت: چه زمانی که قیمت خودرو افزایش داشت و چه اکنون که قیمت‌ها در حال کاهش است، خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد و تا زمانی که بازار به آرامش نرسد، بازار خودرو از رکود خارج نمی‌شود. 

وی بیان داشت: قیمت 206 تیپ 2 در هفته گذشته 550 میلیون تومان بود که با کاهش قیمت امروز در بازار به قیمت حدود 470 میلیون تومان معامله شد. 

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو بیان داشت: همچنین قیمت پژو پارس در بازار هفته گذشته حدود 550 میلیون تومان بود که قیمت این خودرو در روز جاری به 475 میلیون تومان رسیده است. 

وی افزود: قیمت رانا نیز طی روزهای اخیر از 520 میلیون تومان به 470 میلیون تومان کاهش یافته است و قیمت تارا دنده‌ای از 750 میلیون تومان به 665 میلیون تومان کاهش یافته است. 

موتمنی بیان داشت: هایما اس 7 پلاس نیز که تا هفته گذشته قیمت آن به یک میلیارد و 730 میلیون تومان رسیده بود قیمت آن اکنون  به یک میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: خودروهای تیبا هاچ بک و صندوق دار نیز در این هفته حدود 50 میلیون تومان کاهش قیمت داشته است، و قیمت کوئیک آر و کوئیک دنده‌ای نیز حدود 60 میلیون تومان کاهش داشته است. 
https://jahannews.com/vdccpsq4o2bq1o8.ala2.html
jahannews.com/vdccpsq4o2bq1o8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *