پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

تلاش برای حذف بند جنجالی از اساسنامه فدراسیون فوتبال/ دیگر کسی به سرنوشت عزیزی خادم دچار نمی‌شود +سند

دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 831944
تعدادی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا بندهای مرتبط با برکناری رؤسای فدراسیون فوتبال را اصلاح کنند.
دیگر کسی به سرنوشت عزیزی خادم دچار نمی‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، برخی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال پیشنهادهایی برای اصلاح مفاد اساسنامه این فدراسیون که به عزل اعضای هیئت رئیسه فدراسیون مربوط می‌شود، ارائه کرده‌اند تا این موارد در مجمع روز 28 اسفند بررسی شود.

در بخشی از این نامه آمده است که پیشنهاد برکناری رئیس یا اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، حداقل با درخواست دو پنجم اعضای مجمع در دستور کار قرار بگیرد و عزل آنها صرفاً از اختیارات مجمع عمومی فدراسیون باشد. این اعضا همچنین خواسته‌اند اختیار هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل موقت رئیس و اعضای هیئت رئیسه، از اساسنامه فدراسیون حذف شود.

آنها همچنین درخواست کرده‌اند که برای پیشنهاد عزل رئیس یا اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، رأی‌گیری مجمع باید به‌صورت مکتوب و مخفی انجام شود و این پیشنهاد تنها در صورت کسب بیشتر از 50 درصد آرا عملیاتی خواهد شد.

این اعضا همچنین پیشنهاد کرده‌اند نفراتی که به نمایندگی از رؤسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها یا باشگاه‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عضو می‌شوند، در صورت برکناری یا استعفا از سمت‌های خود در هیئت فوتبال یا باشگاه مربوطه، باید از عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم عزل شوند.

پیش‌تر شهاب‌الدین عزیزی خادم در بهمن 1399،‌ با رأی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از ریاست این فدراسیون عزل شد. اعضای مجمع فدراسیون فوتبال تلاش می‌کنند بند مربوط به ماده‌ای را که پایان کار عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال را رقم زد، از اساسنامه فدراسیون حذف کنند.

https://jahannews.com/vdcgtq97tak9wy4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtq97tak9wy4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *