يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۲

کیفرخواست زورگیران خشن تهران صادر شد

يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 831835
در راستای دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر رسیدگی خارج از نوبت و برخورد قاطع و قانونی با مرتکبین جرایم وسرقت‌های خشن، قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست دو زورگیر به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد صادر شد.
کیفرخواست زورگیران خشن تهران صادر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایلنا، علی صالحی دادستان تهران اظهار کرد: این افراد شکات زیادی داشتند که متأسفانه در ملاء عام با استفاده از قمه از شهروندان به ویژه زنان زورگیری می‌کردند و فیلم بعضی از سرقت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

صالحی ادامه داد: این دو نفر بیشتر در شمال غربی شهر تهران، طی چندین فقره زورگیری و با ایجاد جراحت‌های شدید به خانم‌ها در حین سرقت دست به اعمال مجرمانه می‌زدند.

دادستان تهران با اشاره به صدور کیفرخواست به اتهام محاربه برای متهم اصلی گفت: این فرد با استفاده از شمشیر و قمه و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، دربازه‌های زمانی متعدد، ۹ نفر را به یک سبک و جلوی جمعیت مورد ارعاب و تهدید و ضرب وجرح شدید قرار می‌داد و گوشی موبایل و سایر وسایل آنها را با زور سرقت می‌کرد.

وی همچنین گفت: نفر دوم به عنوان راننده موتورسیکلت در بعضی از سرقت‌ها همدستی می‌کرده و اتهام وی نیز معاونت در محاربه است.

دادستان تهران در پایان با تأکید بر انجام اقدامات حفاظتی و امنیتی شهروندان در ایام نوروز گفت: لازم است خانواده‌ها برای پیشگیری سرقت از منازل، تدابیر حفاظتی را انجام دهند و جلوی خسارت‌های احتمالی را بگیرند.
https://jahannews.com/vdcfmydctw6dmca.igiw.html
jahannews.com/vdcfmydctw6dmca.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خب حالا هروقت حكم اجراي مجازاتش قرار شد اجرا بشه از صدا و سيما و شكات بخواهيد حاضر بشوند در صنحه و بصورت زنده پخش بشه شايد براي ساير مجرمان عبرت بشه و خاصيت بازدارندگي اش بيشتر بشه
Iran, Islamic Republic of
فقط إعدام بدون هيچ گونه إغماض.