جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

از وسایل خانه تکانی تا پذیرایی را با کد تخفیف دیجی جت بخرید

يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 831806
از وسایل خانه تکانی تا پذیرایی را با کد تخفیف دیجی جت بخرید
تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چرا پاساژها و مراکز خرید بزرگ توانسته‌اند آنقدر موفق شوند؟ یکی از دلایل می‌تواند وجود تمام محصولات موردنیاز مردم به صورت یکجا در آن‌ها باشد. از احتیاجات روزمره گرفته تا وسایل بهداشتی و لوازم خانگی، همه و همه دردسترس‌اند. اگر خسته شدید یا خواستید ناهار بخورید هم می‌توانید به رستوران‌های همان مرکز خرید بروید. امروزه خرید کردن حتی از این هم راحت‌تر شده است.

می‌توانید همه این کارها را نه در یک پاساژ که فقط با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل به نام دیجی کالا جت انجام دهید.

 نزدیک شدن به عید نوروز نیز فرصت مناسبی است که وسایل جدید برای خانه‌یتان بخرید، دکوراسیون را تغییر دهید و البته خانه تکانی کنید. رسومات و دید و بازدیدهای عید هم ملزومات خاص خودش را می‌طلبد که برای فراهم کردن همه آن‌ها ناچارید به خرید بروید. اگر شما هم حوصله شلوغی دم عید را ندارید، وقتتان کم است یا دنبال فرصتی برای خرید ارزان هستید، کافی است اپ دیجی کالا جت را روی موبایل خود نصب کنید و با کد تخفیف دیجی جت خریدی ارزان داشته باشید. دیگر نه لازم است در صف معطل شوید و نه در ترافیک بمانید؛ چرا که خریدهایتان با پای خودشان به خانه می‌آیند.

دیجی کالا جت چیست؟
دیجی‌جت یک اپلیکیشن همه کاره است که امکان خرید آسان و ارزان هر نوع کالایی را به شما می‌دهد. این برنامه فعالیت خود را با عرضه محصولات مصرفی روزمره آغاز کرد. در واقع، می‌توان آن را نوعی سوپرمارکت آنلاین دانست که هر چیزی که فکرش را بکنید دارد. به لیست اقلامی که باید برای سال نو خریداری کنید، نگاهی بیندازید. این موارد عبارت‌اند از میوه، شیرینی، آجیل، نوشیدنی، برنج، روغن، مرغ، ماهی، ادویه، وسایل پذیرایی، شوینده ها و لوازم گردگیری. با یک حساب سرانگشتی ببینید که برای هر کدام از این موارد چقدر وقت باید صرف شود تا به بازار بروید و خرید کنید. زمانی که می‌تواند صرف استراحت یا انجام کارهای مهم‌تر شود. حالا فرض کنید، به جای این‌کار، همه وسایل کوچک و بزرگی که نیاز دارید را اینترنتی سفارش دهید و در عرض کمتر از یک ساعت تحویل بگیرید. کیفیت اجناسی که به دست هر خریدار می‌رسد هم تضمین شده است و همه سفارشات شما از میان بهترین اجناس فروشگاه انتخاب می‌شوند.

تنوع بالای محصول در این اپلیکیشن نیز شما را از مراجعه به هر فروشگاه دیگری بی نیاز می‌کند. در جت انواع مواد و وسایل لازم برای خانه تکانی و تمیز کردن منزل فراهم است. از جمله این موارد می‌توان به شیشه شو، پاک کننده چند منظوره، شامپو فرش، دستمال گردگیری اشاره کرد. حین کار خسته شده اید و حوصله غذا درست کردن ندارید؟ به قسمت کافه و رستوران‌های دیجیکالا جت مراجعه کنید. می‌توانید از میان گزینه‌های موجود، از فست فود گرفته تا غذای محلی، یکی را انتخاب کرده و برای خودتان با تخفیف های باورنکردنی غذا سفارش دهید. با کمک نظرات دیگران هم از بهترین رستوران ها سفارش دهید و غذای موردنظر خود را در کمترین زمان تحویل بگیرید. بسیاری از میوه فروشی و شیرینی پزی های سطح شهر هم در این برنامه حضور دارند. با توجه به ارسال سریع روزانه شیرینی های سال نو را هم تازه بخرید و از میهمانان خود پذیرایی کنید. امکان تهیه انواع میوه های فصل، نان، آجیل، خشکبار، تنقلات هم فراهم شده است. تنوع اقلام به میزانی زیاد است که حتی می‌توانید گل طبیعی برای تزئین خانه یا هدیه دادن در مناسبت های مختلف را هم سفارش دهید. به غیر از این موارد، اگر نیاز به خرید فوری وسایل خانه و آشپزخانه هم داشته باشید، آن‌ها را از طریق همین برنامه به صورت اینترنتی تهیه کنید.

خرید سریع از سوپر مارکت با کد تخفیف دیجی جت
اگر صرفه‌جویی در وقت دلیل کافی برای شما نیست، بگذارید سایر مزیت‌های این مجموعه را بررسی کنیم. در ابتدا از یکی از مهم‌ترین مسائل یعنی قیمت شروع می‌کنیم. وقتی در یک فروشگاه کالایی را انتخاب می‌کنید احتمالاً اولین کار این است که تگ قیمت آن را چک کرده یا از فروشنده سؤال می‌پرسید. در این اپلیکیشن نیازی نیست نگران هزینه‌های خود باشید چون همه چیز دارای تخفیف است. نه تنها قیمت‌ها منصفانه‌اند، بلکه می‌توانید از کد تخفیف دیجی کالا جت هم استفاده کنید.

دومین عامل سرعت است. منظور از سریع بودن این نیست که سفارش آنلاین کمتر از خرید حضوری طول می‌کشد؛ بلکه سرعت ارسال در این پلتفرم است. البته، با توجه به نام جت انتظاری غیر از این هم نمی‌توان داشت. به طور کلی، تمام خریدها، صرف نظر از تعداد کالا، در کمتر از 45 دقیقه به شما تحویل داده می‌شود. ممکن است برخی افراد بگویند با کد تخفیف دیجی کالا هم می‌توان سفارشاتی ارزان و به صرفه داشت؛ اما در نظر بگیرید که تحویل کالا درب منزل شما توسط مامور دیجیکالا از سرعت بالا برخوردار نخواهد بود.

از دیگر نقاط قوت دیجی‌جت مناسب بودن آن برای خریدهای دقیقه نود و لحظه آخری است. خیلی از اوقات ناگهان متوجه می‌شویم چیز مهمی را فراموش کرده‌ایم. مثلاً شاید یادتان رفته باشد یکی از وسایل هفت سین را بخرید یا یکی از مواد اولیه ضروری غذای شب عید سبزی پلو با ماهی را فراموش کرده‌اید. حتی شاید بعد از رسیدن مهمان‌ها متوجه کمبود چیزی در خانه شوید.در این مواقع ساده ترین راه حل این است که موبایلتان را بردارید و چیزی که می‌خواهید را آنلاین از دیجیکالاجت سفارش دهید.

برای پیدا کردن نزدیک ترین فروشگاه هم لازم نیست زحمتی بکشید، کافی است لوکیشن موبایل خود را روشن کنید تا همه فروشنده های اطراف به شما نشان داده شوند.

کد تخفیف دیجی کالا جت ویژه عید نوروز
هر بار که به اپلیکیشن جت مراجعه کنید، می‌توانید پیشنهادهای فروش با قیمت ویژه را در بخش کهکشانی‌ها پیدا کنید. اغلب فروشگاه ها یا رستوران هایی که به تازگی به این مجموعه پیوسته‌اند نیز محصولات خود را با تخفیفات ویژه ارائه می‌کنند. برخی از اوقات هم آفرهای مناسبتی به کاربران داده می‌شود. یکی از مهم ترین مناسبت های ما ایرانی ها نیز عید نوروز است و می‌توانید بسیاری از اقلام مورد استفاده در این ایام را با قیمت های شگفت انگیز از سوپرمارکت آنلاین دی جی کالا جت تهیه کنید. علاوه براین، کد تخفیف های دیجی کالا جت نیز برای خرید مواد شوینده و سایر وسایلی که برای خانه تکانی مورد استفاده قرار می‌گیرند معتبر می‌باشد. در نهایت، با تمام مواردی که گفته شد می‌توانید سریع‌ترین و ارزان‌ترین خانه تکانی عمرتان را تجربه کنید. برای دسترسی رایگان به کدهای تخفیف، آفرها و جشنواره ها هم می‌توانید به یک سایت کد تخفیف ماندد کانال تخفیف مراجعه کرده و از بهترین و جدیدترین حراجی های جت مطلع شوید. این نکته را هم فراموش نکنید که در بسیاری از مواقع، هزینه ارسال دیجی جت رایگان یا بسیار پایین است. در نتیجه، نه تنها هزینه‌ای کمتر از حالت عادی خرید حضوری می‌پردازید، بلکه لازم نیست وزن سنگین بسته‌ها را تحمل نمایید و کرایه‌ای برای حمل و نقل هم پرداخت کنید.

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد، با نزدیک شدن به عید و سال نو، تخفیفات نوروزی دیجی جت فرصت مناسبی است تا مایحتاج و سفارشات خود را با هزینه کمتری خریداری کنید. در آخر، این شما هستید که باید میان خرید اینترنتی یا شیوه های قدیمی انتخاب کنید؛ اما اگر مصرف بهینه از زمان و پول برایتان اهمیت دارد، سوپر مارکت اینترنتی دیجی کالا جت قطعاً ارزش یک بار امتحان کردن را خواهد داشت.
https://jahannews.com/vdcdzf0j9yt0sj6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdzf0j9yt0sj6.2a2y.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *