پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

نحوه ثبت نام آزمون هاى بين المللى و پرداخت هزينه آن در ايران

يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 831805
نوین پرداخت به دلیل برخورداری از سه مزیت ویژه یعنی نرخ کارمزد بسیار کم، پشتیبانی قوی و تسهیل امور مزیت رقابتی خوبی برای استفاده از تسهیلات با ارزش مختلف جهت پرداخت هزینه آزمون‎ های بین المللی مختلف ایجاد کرده است.
هر ساله تعداد زیادی برای ثبت نام آزمون‌های بین المللی مختلف مثل ثبت نام آزمون gre، تافل، آیلتس و… اقدام می‌کنند. خوشبختانه برای شرکت در این آزمون ها و پرداخت هزینه آن راه های مختلفی مثل خريد پرفكت مانى و پرداخت هزینه آزمون با آن وجود دارد. بنابراین اگر شما هم دنبال این هستید که بدانید انواع آزمون بین المللی کدام‌ها هستند؟ از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله همراه نوين پرداخت باشید. 

نحوه ثبت نام آزمون هاى بين المللى

انواع آزمون بین المللی کدامند؟

آزمون CEFR

عبارت Common European Framework of Reference که در انگلیسی به اختصار CEFR، در اسپانیایی MCER، در ایتالیایی QCER و در آلمانی GER نامیده می‌شود، برای شناخت سطح یادگیری یک زبان خارجی و موفقیت افراد، معیاری استاندارد است.

برخی به اشتباه فکر می‌کنند CEFR نوعی مدرک زبان محسوب می‌شود، در حالی که به هیچ وجه اینگونه نیست. شورای اتحادیه اروپا به عنوان یک نهاد رسمی و متولی در نوامبر سال ۲۰۰۱ برای یکپارچه سازی مدارک زبان تصمیم گرفت در اروپا و جهان سیستم جدیدی را  تعریف کند و در همین راستا CEFR را به عنوان یک سنجه و بهتر است بگوییم معیار ارزشیابی برای سطح زبان متقاضیان در دنیا معرفی کرد.

در ابتدا استانداردهای CEFR در مورد زبان‌های اروپایی استفاده می‌شد اما در حال حاضر برای 39 زبان در دسترس هستند و در قاره‌ های دیگر نیز مورد استفاده واقع می‌شوند.

آزمون آیلتس (IELTS)

آیلتس برای سنجش مهارت‌های کلامی غیر انگلیسی زبانان است. آزمون آیلتس توانایی افرادی را که مایلند از زبان انگلیسی برای ادامه تحصیل یا کار کمک بگیرند می سنجد.

نمره IELTS متقاضی، نمایانگر توانایی فرد در بکارگیری زبان جهت برقراری ارتباط در محیط های آکادمیک، کاری و اجتماعی است.

نمره آیلتس، یکی از ملاک‌های اصلی بسیاری از دانشگاه‌ها، کالج‌ها، سازمان‌های دولتی و صنایع در کانادا، بریتانیا، استرالیا، ایرلند،  آفریقای جنوبی و نیوزیلند برای ارزیابی شایستگی افراد است.

آزمون TOEFL

آزمون TOEFL (تافل) به اختصار کوتاه شده عبارت (Test of English as a Foreign Language) است. آزمون تافل، برای افرادی که نیاز دارند در محیط های کار، آکادمیک یا تحصیل فعالیت کنند جهت سنجش توانایی استفاده از زبان انگلیسی طراحی شده است.

نمره تافل متقاضی، نشان دهنده توانایی وی در ارائه و درک  ایده‌ها در ارتباط با موضوعات آکادمیک است. یکی از اصلی‌ترین معیارها و ملاک‌های رقابتی در بسیاری از کالج‌های معتبر در دنیا، دانشگاه‌هایی با رنکینگ جهانی، صنایع و سازمان‌های دولتی اروپایی در کشورهای اتحادیه اروپا و انگلیسی زبان، برای ارزیابی و سنجش شایستگی افراد، نمره تافل آن ها است.

 آزمون KET

این آزمون در واقع سنجش و بررسی میزان توانایی متقاضیان مختلف زبان خارجه در بکارگیری سطح زبان انگلیسی روزمره (رو به پیشرفته) از نظر متوسط است. این آزمون، معیار پذیرفته شده‌ای از سوی نهادها و سازمان های مختلف برای سنجش قابلیت‌های پایه‌ای زبان عمومی (سطح A2)است.

دریافت نمره قبولی در آزمون KET، می‌تواند بسیار خوب باشد چرا که به این معناست که زبان آموز این توانایی را خواهد داشت تا در موقعیت‌های آشنا و روزمره زندگی روتین مثل تحصیل و محیط کار، درک مفهوم کلی بروشورهای مسافرتی، خرید و غیره، از زبان انگلیسی استفاده کند. همچنین دانشجویان در این سطح از زبان انگلیسی می توانند پیغام‌های ساده ونامه‌ نیز برای یکدیگر بنویسند.

آزمون GRE 

اگر به دنبال ثبت نام آزمون gre هستید خوب است بدانید که جی آر آی Graduate Record Examination) GRE) برای دانشجویانی است که مایل به اخذ مدرک تخصصی در دانشگاه‌های مشهور سراسر جهان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به ویژه در اروپا ، انگلیس ، آمریکای شمالی (ایالات متحده و کانادا)،  سنگاپور ، و منطقه ANZ هستند، یک امتحان رقابتی در سطح بین المللی محسوب می‌شود. برای پرداخت هزینه این قبیل از آزمون‌ها نیز خوب است بدانید که با خريد پرفكت مانى می‌توانید هزینه آزمون را پرداخت کنید.

آزمون USMLE

ایالات متحده آمریکا آزمون صدور مجوز پزشکی خود معروف به USMLE را هر ساله برای متقاضیان برگزار می‌کند، USMLE امتحانی است که به طور کلی هر ساله در سه مرحله تخصصی انجام می شود. قبولی در این آزمون به عنوان یک آزمون تخصصی، برای هر کسی که می خواهد در این کشور به تحصیل رشته های تخصصی بپردازد، یا در ایالات متحده به کار پزشکی مشغول شود، لازم است. این آزمون توسط هیئت ملی معاینه پزشکی (NBME) و فدراسیون هیئت مدیره پزشکی دولتی (FSMB) برگزار می شود. 

آزمون wes

بی تردید همه متقاضیانی که تمایل مهاجرت به کانادا یا آمریکا را داشته باشند، باید اقدامات اولیه را برای مهاجرت خود به این دو کشور انجام دهند. یکی از این اقدامات مهم و اولیه برای مهاجرت به کانادا یا ایالت متحده آزمون wes است. به طور کلی فرآیند معادل سازی را به کمک آزمون wes انجام می دهند. ابتدا باید در سامانه مورد نظر برای انجام این آزمون  ثبت نام کنید. همه افرادی که تمایل داشته باشند به کانادا یا ایالت متحده مهاجرت کنند، باید این روند را طی کنند. کسانی که قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشد و مدرک خارج از کشور کانادا را دریافت کرده‌ باشد،  باید مدرک خود را به آزمون wes ارائه دهند. در صورت تایید، پس از ارزیابی های مختلف اجازه ورود متقاضی به کانادا داده می‌شود.

 آزمون CFA

یکی از مدارک حرفه‌ای و بسیار کاربردی در زمینه بازار سرمایه آزمون CFA است که آزمون آن در موسسه CFA برای متقاضیان علاقه مند به فعالیت در بازار سرمایه برگزار می‌شود و تمرکز آن بیشتر در زمینه مدیریت دارایی، تحلیل بازارهای مالی و سرمایه گذاری است. CFA که مختصر شده عبارت Chartered Financial Analyst است یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین آزمون‌ها در حوزه تحلیلگری مالی است که توسط موسسه CFA آمریکا برگزار شده و شرط گرفتن آن، قبولی در سه سطح آزمون است. 

پرداخت هزینه آزمون

خريد پرفكت مانى با نوین پرداخت برای پرداخت هزینه آزمون

نوین پرداخت با ارائه خدمات مختلفی مثل  ارائه خدماتی برای خرید پرفکت مانی، شارژ حساب وبمانی، شارژ حساب پی پال و… این امکان را برای کاربران ایجاد کرده است تا بتوانند خیلی راحت از خدمات پرداخت ارزی بین المللی استفاده کنند. نوین پرداخت به دلیل برخورداری از سه مزیت ویژه یعنی نرخ کارمزد بسیار کم، پشتیبانی قوی و تسهیل امور مزیت رقابتی خوبی برای استفاده از تسهیلات با ارزش مختلف جهت پرداخت هزینه آزمون‎ های بین المللی مختلف ایجاد کرده است. نوین پرداخت با ارائه خدمات ارزی به صورت آنی و با ایمنی بسیار بالا این امکان را برای شما به وجود آورده تا پرداخت های بین المللی خود را به راحتی و بدون دردسر انجام دهید. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.
https://jahannews.com/vdccxsq4p2bq148.ala2.html
jahannews.com/vdccxsq4p2bq148.ala2.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *