کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی 3 تا از بهترین برنامه های حسابداری پارمیس

20 اسفند 1401 ساعت 17:37



اگر می خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید، برنامه حسابداری استار پارمیس یک راه حل نرم افزاری مبتنی بر ERP است که شامل بیش از دوازده زیر سیستم نرم افزاری طراحی و تولید شده است.

نرم افزار انبارداری پارمیس با ویژگی منحصر به فرد و دقیق خود به کسب و کار شما کمک خواهد کرد تا انبار شرکت خود را به صورت آنلاین و آفلاین در هر مکان و زمان مشخصی مدیریت کنید.
 

مزایا نرم افزار CRM پارمیس

نرم افزار CRM پارمیس (مدیریت ارتباط با مشتری) به شما در ارائه اطلاعات و امکانات و ارائه خدمات به مشتریان در هر مرحله از جریان فروش با اتصال یکپارچه با بازرگانی، انبارداری، پشتیبانی، حسابداری، خزانه داری و کلیه زیر سیستم های پارمیس استار کمک می کند. برای جلب رضایت مشتریان باید دسترسی داشته باشید.
با رشد کسب و کارها، امکان نادیده گرفتن خواسته های مشتریان گذشته و قدیمی افزایش می یابد. در مجموعه مشتریان بازار هدف، ارتباط با برخی از مشتریان ضعیف است و در عمل مشتریان بالقوه احتمالاً به نفع رقبا هستند. حفظ یک رابطه منسجم و هدفمند (همراه با دانش تاریخچه مشتری برای دستیابی به اهداف شرکت و جلب رضایت مشتریان)، می تواند مشتریان فعلی کسب و کار و شرکت شما را به مشتریانی وفادار و قابل اعتماد شما تبدیل کند.
برای دستیابی به این اهداف، حفظ ارتباط با مشتریان و آگاهی از اقدامات انجام شده توسط هر مشتری، پیگیری درخواست مشتری، نرم افزار CRM، ادغام بخش های مختلف (انبار، پشتیبانی، خدمات بعد از فروش و غیره) با واحد های فروش است.
نرم افزار CRM روند فروش کالا از مرحله تولید تا انبار و رسیدن به بازار فروش را تسهیل کرده است. ثبت تمام داده‌های مشتری در یک نرم‌افزار، موارد را مرتب نگه می‌دارد و دسترسی آسان به داده‌های ثبت‌شده مشتری را فراهم می‌کند. یک نرم افزار CRM به اعضای تیم فروش مجموعه اجازه می دهد تا اطلاعات تماس، آدرس های ایمیل مشتریان را هنگام پردازش پرداخت های خود دریافت کنند.
به طور کلی، اگر مشتری خرید موفقی داشته باشد، تمایل دارد اطلاعات خود را در سایت ثبت کند. با ثبت اطلاعات تماس با مشتری، بانک اطلاعاتی مشتریان تقویت شده و زمینه فعالیت های فروش شرکت ساده می شود. با کمک نرم افزار CRM به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا مشتریان ارزشمند خود را شناسایی کرده، ارتباط برقرار کنند و روابط خود را ایجاد کنند.

مزایا برنامه حسابداری پارمیس

برنامه حسابداری پارمیس یکی از اهداف اصولی و اساسی رویکرد ای آر پی ارائه گزارش های دقیق همراه با سرعت بسیار بالا نرم افزار حسابداری در جلوگیری از خطا انسانی و ثبت اسناد است.
نتیجه این فرآیند، اقدام پرسرعت و در نهایت توسعه ساختار یافته و آگاهانه کسب و کار کاربر است. پارمیس استار مجموعه ای کامل با نیازهای به روز برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ است که نیازهای مالی و مدیریتی شما را با بیش از 20 زیرسیستم پوشش می دهد.
برنامه حسابداری پارمیس 360 اولین راه حل نرم افزاری مبتنی بر ابر شرکت فناوری اطلاعات پارمیس است که شامل پورتال مدیریت مبتنی بر وب و اپلیکیشن های مختلف می باشد. این محصول پس از شناسایی دغدغه های اصلی فعالان تجاری مختلف و برای شروع با هزینه سخت افزاری کم ساخته شده است.
یک پورتال وب در فضای ابری، همراه با برنامه های کاربردی فروش چند پلتفرمی، به کاربران اجازه می دهد تا از هر مکان جغرافیایی به صورت شبانه روزی کار کنند. Parmis 360 با ارائه ویژگی های جدید همیشه در حال رشد است. پورتال مدیریت مبتنی بر وب، پوز هوشمند و پورتال فروشگاهی از قابلیت های راهکار ابری پارمیس است.
برنامه حسابداری Parmis Pro یک بسته نرم افزاری مالی برای مشاغل کوچک و متوسط است که دارای نسخه های خرده فروشی، تجاری و تولیدی می باشد. این برنامه حسابداری دارای بخش های مختلفی مانند حسابداری، خرید و فروش، انبارداری، دریافت و پرداخت، بانک و چک، تولید و غیره می باشد که در این محصول شرکت پارمیس ضمن وفاداری به اصول حسابداری از رابط کاربری ساده استفاده کرده است، بنابراین شما می توانید با استفاده از این برنامه حسابداری تمامی امور مالی کسب و کار خود را بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری مدیریت کنید.
 

امکانات نرم افزار انبارداری پارمیس

با نرم افزار انبارداری پارمیس از تعداد و کمیت کالا های خود همیشه آگاه باشید و از نوتیفیکیشن و هشدار هوشمند مربوط کالا و اقلام آگاهی کامل داشته باشید.
دریافت اقلام فاسد شدنی یا خارج از انبار، ایجاد خودکار سوابق حسابداری انبار و استفاده از ویژگی های شناور، سریال، بارکد و تعیین موقعیت فیزیکی کالا در انبارهای مختلف، زمان دسترسی یا ارسال خدمات فروش یک کالا را تا حد زیادی کاهش می دهد.
همچنین ویژگی هایی که فرآیند تعریف کالا و ردیابی کالا را خودکار می کند شامل کدگذاری، بانک های محصولات از پیش تعریف شده برای مشاغل مختلف، امکان اتصال انواع بارکدخوان و همچنین امکان تعریف انبارهای بی نهایت می باشد. انبار، و عملیات انبار را برای انبارداران تسهیل می کند.
در کسب و کارهای متوسط و بزرگ یا کسب و کارهای رو به رشد، ادغام واحدهای انبارداری، تولیدی و حسابداری به معنای مدیریت و بهینه سازی فرآیند کار در واحد تجاری است. نرم افزار انبار و کالا پارمیس با استفاده از بانک اطلاعاتی یکپارچه و ارتباط بخش های حسابداری، سایت فروشگاهی، بازرگانی، فروش و تولید، به جلوگیری از اختلال در تولید، توزیع و فروش کالا کمک می کند و باعث ایجاد رضایت در کل می شود. یک برند موفق در زمینه کسب و کار شما با ارائه به موقع کالاها، خدمات و محصولات به مشتریان بیشتر.

جمع بندی

ما در این مقاله عالی از پارمیس به معرفی و امکانات و مزایای برنامه حسابداری و نرم افزار انبادرای و نرم افزار CRM پارمیس پرداختیم. برای خرید نرم افزارهای مالی پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.


کد مطلب: 831734

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/831734/معرفی-3-بهترین-برنامه-های-حسابداری-پارمیس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com