شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

فعالیت مدارس تا ۲۸ اسفند ادامه دارد

شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 831698
معاون آموزش متوسطه با اعلام اینکه فعالیت و جریان آموزشی و تربیتی مدارس تا آخرین روز اسفندماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد، از باز بودن مدارس تا این تاریخ خبر داد.
فعالیت مدارس تا ۲۸ اسفند ادامه دارد
به گزارش جهان نيوز، مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه گفت: مدارس مطابق روال هرساله تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۱ باز است و کادر اداری و آموزشی با حضور در مدرسه به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود می‌پردازند. امسال هم آخرین روز کاری سال ۲۸ اسفندماه است.

وی ادامه داد: از خانواده‌های محترم می‌خواهیم، با توجه به محدودیت زمانی تا پایان سال تحصیلی، حضور دانش آموزان در مدارس را پیگیری نمایند تا بعد از تعطیلات نوروز شاهد عقب‌افتادگی‌های درسی و آموزشی دانش آموزان نباشیم.

معاون آموزش متوسطه با اشاره به اهداف نظام تعلیم و تربیت اظهار کرد: مدرسه مهم‌ترین و بهترین مکان برای تربیت و رشد اجتماعی دانش آموزان است که کودکان و نوجوانان در محیطی امن و سالم رشد و تربیت می‌یابند و امکان ورود دانش آموزان به اجتماع فراهم می‌شود، لذا ضرورت دارد، خانواده‌ها بر حضور دانش آموزان در مدرسه تأکید داشته باشند و این موضوع را پیگیری نمایند.
 
https://jahannews.com/vdccosq442bq1e8.ala2.html
jahannews.com/vdccosq442bq1e8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اکثر مدارس اسلامشهر از سه شنبه ۱۶ اسفند تعطیلن. واقعاااا جای ناامیدی و تاسفه..