پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱

میزان اعتماد به پوتین در روسیه؛ ۴ نفر از ۵ نفر

جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب: 831595
نتایج یک نظرسنجی جدید در روسیه نشان می‌دهد که 80 درصد مردم روسیه همچنان به «ولادیمیر پوتین» اعتماد دارند.
میزان اعتماد به پوتین در روسیه؛ ۴ نفر از ۵ نفر
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، نتایج نظرسنجی «مرکز تحقیقات افکار عمومی روسیه» نشان می‌دهد که میزان اعتماد به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور در میان مردم این کشور همچنان روی 80 درصد باقی مانده است. 

این نظرسنجی بین روزهای 27 فوریه(6 اسفند) تا 5 مارس(14 اسفند) انجام شده است. 

براساس گزارش خبرگزاری تاس، 80 پاسخ دهندگان در پاسخ به این سوال که آیا به پوتین اعتماد دارند یا نه پاسخ مثبت داده‌اند که نسبت به نظرسنجی قبلی هیچ تغییری نداشته است. با این حال میزان مقبولیت رویه ریاست جمهوری پوتین، 2 دهم درصد کاهش یافته و به 76.7 درصد رسیده است.

در مجموع 52.1 پاسخ دهندگان گفته‌اند که کار دولت روسیه را تایید می‌کنند که 8 دهم درصد نسبت به نظرسنجی هفته قبل از آن کاهش یافته است.

طبق گفته مرکز تحقیقات افکار سنجی روسیه در این نظرسنجی 16 هزار نفر مشارکت داشته‌اند. 

طبق نظرسنجی مراکز مستقل در روسیه، میزان محبوبیت پوتین بعد از شروع جنگ اوکراین و عملیات نظامی روسیه در این کشور نیز کاهش نداشته است. 
 
https://jahannews.com/vdci3zavwt1apw2.cbct.html
jahannews.com/vdci3zavwt1apw2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دلیل اصلی محبوبیت بالای پوتین در بین مردم روسیه می تواند ناشی از دو عامل باشد عامل اول اقتدار و قاطعیت او در رأس قوه مجریه روسیه