پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال شکایت کرد

جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 831576
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در اعتراض به برکناری‌اش به قوه قضاییه شکایت کرد.
عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال شکایت کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: از کلمه رئیس پیشین یا رئیس سابق تنفر دارم به دلیل این که من را در یک روند غیرقانونی کنار گذاشتند. من می‌توانم از خودم دفاع کنم. به نظرم این فدراسیون یک فدراسیون غیرقانونی است. عزلی که در یک مسیر کاملا غیرقانونی و غیراصولی رخ داد و به اجبار فدراسیون را از ما گرفتند. در همین خصوص ما به قوه قضاییه شکایت کردیم. من پیش از جام جهانی به دلیل ملی شکایت نکرده بودم.

او درباره روند انتخاب سرمربی تیم‌ملی فوتبال گفت: یک فدراسیونی که نطفه و بنایش غیرقانونی است. آن‌ها یک بی‌اعتمادی برای مردم ایجاد کرده‌اند. من فکر می‌کنم نمی‌توان راجع به جایی که بنایش قانونی نیست، صحبت کرد. یک سری آدم‌های تکراری که فوتبال را گرفته‌اند، یک سال تاب نیاوردند و فدراسیونی که بهترین عملکرد را داشت، با رفتاری غیراخلاقی بدون این که روند قانونی طی شود، فدراسیون را به اجبار گرفتند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در پایان بیان کرد: من نمی‌دانم این‌ها چرا انقدر عاشق فدراسیون هستند. آن‌ها با افرادی بیرون از فوتبال این کار را کرده‌اند و ما هم به همین دلیل به قوه قضاییه شکایت کردیم. ما با سلاح قانون به جنگ بی‌قانونی رفتیم.
 
https://jahannews.com/vdchqzn6-23nxmd.tft2.html
jahannews.com/vdchqzn6-23nxmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *