پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

احتمال تعویق در معرفی سرمربی تیم ملی/ کی روش درخواست ایران را رد کرد؟

پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 831531
رئیس فدراسیون فوتبال در شرایطی پس از پایان سفر 8 روزه خود به ایران بازگشت که تیم ملی در این فیفا دی به مصاف تیم کی روش نخواهد رفت.
کی روش درخواست ایران را رد کرد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مهدی تاج هفته گذشته برای بازدید از امکانات محل میزبانی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا و حضور در اردوی تیم ملی فوتسال به پاتایا تایلند سفر کرد و پس از اتمام این ماموریت برای پیگیری دریافت مطالبات باشگاه‌های ایرانی و فدراسیون فوتبال راهی مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی شد.
تاج که در زمان حضور در مالزی به توافقات ابتدایی با مدیران AFC برای دریافت پول رسیده امروز به ایران بازگشت.

وی قرار است به زودی نشستی را با وزیر ورزش و جوانان درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار کند تا در صورت انتخاب سرمربی خارجی درخصوص راهکارهای انتقال پول به حساب مربیان خارجی به جمع‌بندی نهایی برسد.

مدیران فدراسیون در روزهای اخیر مذاکراتی را با مربیانی مثل فلیکس سانچز و وینچنتزو مونتلا انجام داده‌اند و با توجه به اینکه تنها 2 روز تا اعلام تاریخ مقرر برای معرفی سرمربی تیم ملی مانده است، با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد سرمربی جدید ایران دیرتر از این زمان معرفی خواهد شد.

فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر و پس از منتفی شدن برگزاری بازی دوستانه با عراق در تاریخ ۶ شهریور، مذاکراتی را با ۳ کشور آسیایی برای انتخاب حریف دوم تیم ملی انجام داده و منتظر پاسخ این کشورها است.

فدراسیون پیش از این علاقه‌مند بود تیم ملی در فیفادی نوروز به مصاف قطر برود اما ظاهرا تیم جدید کارلوس کی‌روش در این فیفادی قرار است اردویی خارج از قاره آسیا برگزار کند و به همین دلیل امکان برگزاری بازی دوستانه با عنابی‌ها فراهم نیست.

دیدار تدارکاتی تیم ملی با روسیه در تاریخ ۳ فروردین قطعی شده است.
https://jahannews.com/vdcipzavzt1apw2.cbct.html
jahannews.com/vdcipzavzt1apw2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *