جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا؛

صعود شیرین یوزهای جوان در دوئل با ویتنام

سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 831389
تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان با برتری مقابل ویتنام به مرحله بعدی رقابت‌های جوانان آسیا صعود کرد.
صعود شیرین یوزهای جوان در دوئل با ویتنام
به گزارش جهان نيوز، مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی آسیا امروز سه شنبه پیگیری شد که در یکی از دیدارهای گروه B تیم ایران برابر ویتنام به برتری ۳ بر یک رسید و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعدی شد.

بر اساس گزارش مهر، در این مسابقه که از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان آغاز شد، امین حزباوی (۳۶)، سعید سحرخیزان(۷۵) و حسین زاده(۴+۹۰) برای ایران و فن خانگ (۵۶) برای ویتنام گلزنی کردند.

تیم ایران با هدایت صمد مرفاوی بازی را با ادیب زارعی، میلاد کر، محمدامین حزباوی، امین پیل علی(۶۸- اسلام‌طلب(۸۷- فیض‌آبادی))، مرصاد سیفی، علیرضا عنایت زاده، مجتبی فخریان(۷۹- حسین‌نژاد)، علیرضا صفری، دانیال ایری،سعید سحرخیزان و حسین حاجی زاده(۶۸- ابراهیم‌زاده) پشت سر گذاشت.
 

ترکیب اصلی ایران برابر ویتنام

در دقایق ابتدایی شروع بازی این ویتنام بود که تیم زهردارتری نشان داد و حتی تیرک دروازه ایران را روی یک ضربه کاشته به لرزه در آورد اما به تدریج شاگردان مرفاوی کنترل بازی را در اختیار گرفتند. فشار حملات ایران در دقیقه ۳۶ جواب داد و امین حزباوی پاس حاصل از یک ضربه ایستگاهی را با سر وارد دروازه حریف کرد.
 

شادی گل حزباوی (شماره ۵) با دیگر بازیکنان ایران

در نیمه دوم ویتنام شرایط مسابقه را تغییر داد و از همان دقیقه اول نبض بازی را در اختیار گرفت و با حملات پرتعداد خیلی زود به گل تساوی رسید. در دقیقه ۵۶ این دیدار ویتنامی ها در یک ضد حمله از آشفتگی خط دفاعی ایران استفاده کرد و توسط فن خانگ به گل تساوی رسیدند.

در ادامه شاگردان صمد مرفاوی بازی را در اختیار گرفتند و حملات زیادی را روی دروازه ویتنام انجام دادند تا این که در دقیقه ۷۴ توسط سعید سحرخیزان به گل دوم دست پیدا کردند.

ملی پوشان جوان کشورمان هر چند در دقایق پایانی تحت فشار قرار گرفتند اما در ضد حملات می توانستند دروازه حریف را باز کنند که مهمترین آن در دقیقه دوم وقت‌های اضافه بود که ضربه آرام سحرخیزان را دروازه بان حریف گرفت. یک دقیقه بعد ابراهیم زاده دروازه خالی را ندید و توپ را به بالای دروازه زد.

در دقیقه چهارم وقت های اضافه حسین زاده در یک ضد حمله با دروازه بان ویتنام تک به تک شد و با ضربه ای آرام و دقیق توپ را به کنار تیر دروازه فرستاد تا سومین گل ایران به ثمر برسد و خیال شاگردان مرفاوی برای صعود راحت شود.
 

تصویری از جدال هوایی بازیکنان ایران و ویتنام

در دیگر بازی این گروه تیم های قطر و استرالیا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم جوانان سرزمین کانگورو جشنواره گل به راه انداختند و ۹ بر یک حریف خود را شکست دادند و به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله بعد شدند.
 

شادی بازیکنان استرالیا پس از گلزنی به قطر

با نتایج رقم خورده در گروه B، تیم استرالیا با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر به عنوان تیم اول راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و ایران هم با پیروزی برابر ویتنام به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی این مسابقات شد.

در مرحله یک چهارم، ایران با تیم اول گروه A که احتمالا ازبکستان است، دیدار خواهد کرد.
https://jahannews.com/vdcjoveohuqettz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjoveohuqettz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *