پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آلمانی‌ها باز هم به ارسال سلاح برای اوکراین اعتراض کردند +فیلم

سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 831383
صدها معترض آلمانی در شهرهای مختلف این کشور با حمل پلاکاردهایی به ارسال سلاح برای اوکراین اعتراض کردند.
اعتراض آلمانی‌ها به ارسال سلاح برای اوکراین
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، صدها نفر از معترضان در آلمان روز گذشته (دوشنبه) بار دیگر در اعتراض به برنامه این کشور اروپایی برای فروش تسلیحات به اوکراین در خیابان‌های این کشور تظاهرات برپا کردند.

خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» در این خصوص گزارش کرد، تظاهرات در آلمان علیه ارسال سلاح به اوکراین همچنان ادامه دارد و روز گذشته (دوشنبه) چندین شهر آلمان شاهد تظاهرات گسترده‌ای بود که در آن تظاهرات‌کنندگان از مقامات آلمانی خواستند ارسال تسلیحات به اوکراین را متوقف کنند و مذاکرات صلح را آغاز کنند. 

 

در هفته‌های اخیر، مردم آلمان در مناسبات مختلف با برگزاری تظاهرات از دولت خود درخواست کرده‌اند که ارسال تسلیحات به اوکراین برای نبرد با روسیه را متوقف کند.

در همین راستا، پیش از این نیز، اواسط بهمن ما، ساکنان شهر نورنبرگ آلمان به خیابان‌ها آمدند و در تظاهرات علیه ارسال تانک لئوپارد به اوکراین شرکت کردند. 

اخیراً یک نظرسنجی عمومی تفاوت در نگرش آلمانی‌ها را در خصوص ارسال تانک‌های آلمانی به اوکراین نشان داده است. نتایج  این نظرسنجی نشان داد که ۴۶ درصد از آلمانی‌ها موافق و ۴۳ درصد مخالف ارسال این تانک‌ها بودند. 

شدیدترین مخالف با تحویل تانک‌های جنگی سنگین از سوی حامیان حزب «آلترناتیو برای آلمان»  صورت گرفت. ۸۴ درصد حامیان این حزب  مخالف ارسال تانک‌های لئوپارد به اوکراین بودند. «تینو کروپالا» یکی از سران این حزب این اقدام را «غیر مسئولانه و خطرناک» توصیف کرد. وی در توییتی نوشت: «آلمان در خطر کشیده شدن مستقیم به جنگ قرار گرفته است».
https://jahannews.com/vdcdjf0jsyt0ss6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdjf0jsyt0ss6.2a2y.html
برچسب ها: آلمان سلاح اعتراض
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *