جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲
در جریان بررسی بودجه؛

استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی شد

سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 831354
با مصوبه مجلس، وزارت نفت مکلف شد تدبیری اتخاذ کند که حداقل نود درصد خودروهای بنزین سوز و نود و پنج درصد خودروهای نفت گاز سوز صرفاً از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه، ۱۶ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، با بند الحاقی ۳ تبصره ۱۴ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

بر اساس این مصوبه، به منظور بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، وزارت نفت از طریق شرکت تابعه ذیربط مکلف است تدبیری اتخاذ نماید که تا پایان شش ماه ابتدایی سال، حداقل نود درصد (۹۰%) خودروهای بنزین سوز و نود و پنج درصد (۹۵%) خودروهای نفت گاز سوز صرفاً از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده نمایند.
https://jahannews.com/vdcbs8bwarhbffp.uiur.html
jahannews.com/vdcbs8bwarhbffp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.اول به متقاضیانی که در انتظار دریافت کارت سوخت هستند عوض تا هشت ماه انتظار ، کارت تحویل دهند بعد از صاحب خودرو کارت سوخت طلب کنند.
نصراصفهانی
Iran, Islamic Republic of
. پس اون بدبختایی که اسنپ کارمیکنند چیکارکنندخرج زن بچه دربیارند مگه با۶۰لیتربنزین چقدر میتونندکارکنند