پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

رادان: نگاهمان به چهارشنبه‌سوری امنیتی نیست

سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 831352
فرماندهی کل انتظامی کشور از آغاز به کار قرارگاه نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: نگاه پلیس به "چهارشنبه‌‌سوری" امنیتی نیست.
رادان: نگاهمان به چهارشنبه‌سوری امنیتی نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار احمدرضا رادان در مراسم آغاز به کار قرارگاه نوروزی اظهار کرد: اشراف اطلاعاتی پلیس در شب چهارشنبه آخر سال باید به گونه‌ای باشد که هیچگونه زشتی و پلیدی فرصت رخ دادن در این شب را پیدا نکند یعنی نباید سرقتی رخ بدهد و نباید ناامنی رخ دهد و نباید به گونه‌ای باشد که خاطر مردم در آستانه نوروز مکدر شود.

وی افزود: در قرارگاه‌های ده‌گانه همه تلاش‌تان را انجام دهید تا به این مهم دست پیدا کنیم و من توقعم از قرارگاه "ظفر" این است که بیش از قرارگاه‌های دیگر پای کار باشد زیرا امسال سال خاصی بوده و برای انجام مأموریتی خاص در حوزه انتظامی است.

رادان بیان کرد: اگر ما بخواهیم به صورت کامل کارمان را انجام بدهیم باید همه ما حواسمان باشد اعم از همه فرماندهان؛ امسال نوروز 1402 سال آزمون انتظامی در نزد مردم خواهد بود آن هم در همه حوزه‌هایی که مأموریت انتظامی و خدمت‌رسانی به مردم در آن دیده شده است.

فرمانده فراجا گفت: ما به چهارشنبه آخر سال نگاه امنیتی نداریم و یک نگاه کاملاً اجتماعی به آن داریم که باید مورد توجه دوستان باشد اما هر موضوع اجتماعی هم شامل بایدها و نبایدهایی است که از سوی مردم هم پذیرفته شده است.

رادان خاطرنشان کرد: ما دلمان می‌خواهد چهارشنبه آخر سال برای مردم شبی خاطره‌‌انگیز باشد و توقع داریم خانواده‌ها کنار فرزندانشان باشند تا خدای نکرده شور جوانی و هیجان نوجوانی باعث نشود خاطره‌ای بد در آستانه نوروز رقم بخورد.
https://jahannews.com/vdcjiveo8uqettz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjiveo8uqettz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *