چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

کارهایی که گردشگران در دبی در 2023 باید انجام دهند؟

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب: 831265
سرزمینی که در گذشته نه چندان دور یک بیابان بایر بود. امروز استانداردهای جدیدی را برای صنعت گردشگری تعیین می کند.چه بلندترین برج خلیفه باشد، چه گران ترین برج العرب، دبی همه آن را در خود جای داده است. زوج ها واقعاً می توانند تعطیلات رویایی خود را در دبی بیابند زیرا تقریباً همه چیز زیر نور خورشید است. یک سافاری شبانه رمانتیک در صحرا بگیرید یا یکی از مجلل‌ترین هتل‌ها را رزرو کنید، این مکان در هر مرحله چیزهای بیشتری برای ارائه خواهد داشت زیرا کارهای زیادی برای انجام در تور دبی برای زوج‌ها وجود دارد .پس بعد از خواندن این مقاله تور ارزان دبی خود را رزرو کنید.
7 کاری که باید در دبی برای زوج ها انجام دهید
از تجربیات بسیار متنوعی که دبی ارائه می دهد، در اینجا برخی از کارهایی است که می توانید با شریک زندگی خود در تور لحظه آخری دبی انجام دهید تا خاطراتی را بسازید که برای همیشه برای شما باقی بماند.
بالون سواری، پیک نیک، اسب سواری، قایقرانی، خريد كردن، سافاری صحرا، پرش از برج خلیفه بخش از این کارها است که باید در لیست سفر شما باشد.
 
  1.  بالون سواری
بالون سواری یکی از عاشقانه ترین کارهایی است که در دبی برای زوج ها انجام می شود . بالون سواری های کویری مختلفی در دبی وجود دارد. بیشتر آنها شامل صبحانه و نمایش شاهین از منظره اطراف هستند. تماشای طلوع خورشید بر فراز صحرا و تاختن شتر و غزال در افق به خصوص عاشقانه است. حتی می توانید شاهین هایی را که در بلندای آسمان دبی پرواز می کنند، مشاهده کنید. حمل و نقل به طور کلی شامل یک ماشین لوکس و بستگی به بسته تور شما دارد.
 
  1.  پیک نیک
پیک نیک در دبی سرزمینی که زمانی بایر بود، با ابداعات در طول زمان، چشم انداز خود را به شدت تغییر داد و امروزه چندین مکان زیبا برای پیک نیک برای زوج ها وجود دارد تا یک گردش خوب داشته باشند. ( تور ارزان دبی ) چندین پارک در دبی از جمله باغ معجزه دبی، درخشش باغ دبی، پارک زبیل، پارک صفا، باغ پروانه دبی و غیره همچنین سواحل بسیاری از جمله ساحل جمیرا، ساحل کایت، ساحل مارینا، مدینه جمیرا، پارک ساحلی جمیرا، ساحل الممزار وجود دارد. ساحل سفید، ساحل شارجه، ساحل بادبادک و گشت و گذار و غیره که می تواند به عنوان یک مکان عالی برای پیک نیک برای شما و شریک زندگی شما باشد زیرا یکی از محبوب ترین فعالیت ها برای زوج ها در دبی است .
  1. اسب سواری
اسب سواری در دبی، منطقه عرب به اسب های عرب معروف است که از زمان های بسیار قدیم به دنیا صادر می شده است. پس چرا همراه با شریک زندگی خود سوار بر این اسب های باشکوه در سرزمینشان نشوید. یک اسب سواری در بیابان با گذشتن از روی شن و ماسه ها، واقعاً می تواند آدرنالین شما را بالا ببرد. اما با این وجود این یک تجربه جادویی خواهد بود زیرا به راحتی یکی از جذاب ترین کارهایی است که در دبی برای زوج ها انجام می شود .
مکان ها: باشگاه اسب سواری الاهلی، مرکز سوارکاری امارات، باشگاه سوارکاری جبل علی
  1.  قایق سواری
قایق سواری در دبی، امارت دبی در ساحل جنوب شرقی خلیج فارس قرار دارد و یکی از هفت امارت تشکیل دهنده این کشور است. بنابراین خط ساحلی زیادی در این منطقه وجود دارد که فرصت های زیادی را برای قایق سواری در یک روز آفتابی فراهم می کند. معمولاً در قایق های تفریحی لوکس همره خدمه غذای دلخواه و نوشیدنی های نامحدود وجود دارد. در میان دریای آرام و بریدگی‌های آهسته قایق، این فعالیت به راحتی می‌تواند به یکی از جادویی‌ترین کارهای دبی برای زوج‌ها تبدیل شود.
 
  1.  خرید
دبی استانداردهایی را در صنایع مختلف برای مهمان نوازی و گردشگری تعیین کرده است. از این رو برخی از باشکوه ترین، دیدنی ترین و مجلل ترین مراکز خرید دنیا را در خود جای داده است. برخی از آنها عبارتند از دبی مال، مرکز صحرا، مرکز خرید امارات، سیتی سنتر دیره، مرکز خرید مرکاتو، برجمان، مرکز خرید ابن بطوطه، مرکز خرید اواسیس، مرکز خرید وافی و غیره که می توانند تقریباً همه چیز را در زیر نور خورشید در اختیار گردشگرانی قرار دهند که به آنجا می آیند. دبی و مکانی عالی برای شما برای معاشرت با شریک زندگی خود.
6. سافاری صحرا
دبی در صحراهای افسانه ای عربستان واقع شده است و هیچ سفری به دبی بدون سفر به صحرا و سافاری در دریای شنی با سواری دلخواه شما کامل نمی شود. گزینه های زیادی برای سافاری در صحرا در دبی وجود دارد که برای گردشگران تجربه فوق العاده ای را فراهم می کند. این گزینه از کلاس های اقتصادی تا سافاری های لوکس متغیر است. حتی می توانید شتر را برای سافاری خود انتخاب کنید. با این حال، یک سافاری جیپ نوید یک ماجراجویی پر آدرنالین را می دهد و به راحتی می تواند یکی از پر جنب و جوش ترین کارها در دبی برای زوج ها باشد .
 

 
7. پیشاهنگ دبی از برج خلیفه
برج خلیفه بلندترین ساختمان در جهان است که نشان می دهد انسان ها از کجا آمده اند از خانه های گلی تا برج های بلند زندگی می کنند. برج خلیفه که قبل از افتتاح در سال 2010 با نام برج دبی شناخته می شد دارای ارتفاع کلی 829.8 متر است. در بیرون یک سیستم فواره وجود دارد که با 6600 چراغ و 50 پروژکتور رنگی روشن می شود. در ارتفاع 270 متری قرار دارد و آب را 150 متر به هوا پرتاب می کند، همراه با موسیقی عربی و دیگر موسیقی که می تواند مکانی جادویی برای شما و شریک زندگی شما باشد و به راحتی می تواند یکی از عاشقانه ترین کارهای دبی برای زوج ها باشد .

با تمام تجمل و ظرافت ارائه شده توسط دبی، به راحتی می تواند به یکی از خاطره انگیزترین مقاصد سفر با عزیزان شما تبدیل شود. اکنون که همه چیز را در مورد کارهای شگفت انگیز در دبی برای زوج ها و فعالیت های شگفت انگیز زیادی که در انتظار شما هستند می دانید، سفر خود را به دبی ازطریق سایت توریاب  | touryabtravel.com رزرو کنید و تعطیلات شگفت انگیزی را با شریک زندگی خود داشته باشید.
 
 
https://jahannews.com/vdccesq4p2bq1i8.ala2.html
jahannews.com/vdccesq4p2bq1i8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *