پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

افزایش گشت پلیس در اطراف مدارس

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 831228
فرماندهی کل انتظامی کشور ضمن ابراز تاسف از اعلام مسموم شدن تعدادی از دانش آموزان دختر، به اطلاع می‌رساند بلافاصله پس از دریافت گزارش‌های مربوط به این موضوع، بررسی تخصصی برای شناسایی و دستگیری عوامل آن در دستور کار فوری پلیس قرار گرفت.
افزایش گشت پلیس در اطراف مدارس
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، فرماندهی کل انتظامی کشور ضمن ابراز تاسف از اعلام مسموم شدن تعدادی از دانش آموزان دختر، به اطلاع می‌رساند بلافاصله پس از دریافت گزارش‌های مربوط به این موضوع، بررسی تخصصی برای شناسایی و دستگیری عوامل آن در دستور کار فوری پلیس قرار گرفته که به محض دستیابی به شواهد و مدارک متقن به اطلاع شهروندان عزیزخواهد رسید.

سخنگوی پلیس نیز گفت: پلیس برای حفاظت و حراست از دانش آموزان و فرزندان عزیزمان در برابر اقدامات اخلالگران امنیت عمومی تعداد گشت‌های ویژه و تخصصی ثابت و سیار را در اطراف مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی افزایش داده است؛ لذا به همه هم میهنان به ویژه دخترانِ عزیزمان، اطمینان داده که با همکاری دیگر دستگاه‌های کشور و به فضل و کرم الهی با عوامل این اقدامات مجرمانه برخورد قاطع و به این عمل مذبوحانه خاتمه بخشیده و امنیت و آرامش روانی را به جامعه باز میگردانیم.

دانش آموزان عزیز نیز میتوانند درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را ازطریق سامانه پلیس ۱۱۰ اعلام و کمک رسانِ پلیسِ باشند.
https://jahannews.com/vdcb58bwwrhbf5p.uiur.html
jahannews.com/vdcb58bwwrhbf5p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *