جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

عوامل شهادت مردم و نیرو‌های حافظ امنیت در استان خوزستان به اعدام محکوم شدند

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 831157
۶ نفر از اعضای گروهک تروریستی حرکة النضال که بخشی از عملیات‌های مسلحانه این گروه را در خوزستان بر عهده داشتند به اعدام محکوم شدند.
حکم اعدام برای ۶ عضو گروهک حرکة النضال
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، ۶ نفر از اعضای گروهک تروریستی حرکة النضال که در سال‌های ۹۶ و ۹۷ اجرای بخشی از عملیات‌های مسلحانه این گروهک در استان خوزستان را بر عهده داشتند به اعدام محکوم شدند.

این افراد عبارتند از: علی مجدم، محمدرضا مقدم، معین خنفری، حبیب دریس، عدنان غبیشاوی و سالم موسوی اعضای شاخه نظامی این گروهک تروریستی که دستورات سرکردگان ساکن اروپای خود نظیر حبیب نبگان و حبیب الله چعب را اجرا می‎‌کردند، درعملیات‌های تروریستی جداگانه دو بسیجی به نام‌های علی صالحی مجد و یونس بحر در آبادان و یکی از کارکنان نیروی انتظامی به نام الله‌نظر صفری و یک سرباز وظیفه به نام محمدرضا رفیعی نسب را در بندر امام خمینی(ره) به شهادت رسانده بودند.

براساس دادنامه صادر شده، دادگاه پس از برگزاری جلسات رسیدگی، اخذ دفاعیات متهمان و وکلای ایشان، با توجه مستندات و قرائن موجود در پرونده، اقاریر صریح و مقرون به واقع همراه با بیان جزییات، کشف سلاح‌های بکار رفته در عملیات‌های تروریستی توسط متهمان، قرائن و امارات علم‌آور و احراز علم مرتکبان به موضوع جرم و احراز قصد آن‌ها در ارتکاب رفتار مجرمانه اقدام به صدور رأی کرد.

براساس رای صادره علی مجدم و محمدرضا مقدم، سرکردگان شاخه داخلی گروهک، به اتهام سرکردگی و عضویت در گروه باغی شاخه نظامی گروهک تروریستی حرکة النضال العربی داخل ایران، به جهت مقابله مسلحانه با اساس نظام جمهوری اسلامی ایران و معین خنفری، حبیب دریس، عدنان غبیشاوی و سالم موسوی به اتهام عضویت در گروه باغی شاخه داخلی گروهک تروریستی حرکة النضال العربی، به جهت مقابله مسلحانه با اساس نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق اقدامات تروریستی مورد اشاره به اعدام محکوم شدند.

این حکم غیر قطعی بوده و در دیوان عالی کشور قابل فرجام خواهی است.
https://jahannews.com/vdccpsq4m2bq1s8.ala2.html
jahannews.com/vdccpsq4m2bq1s8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *