پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱۴
معاون امنیتی وزیر کشور:

هدف مسمومیت‌ها ناامنی روانی برای دختران دانش آموز، تعطیلی مدارس و اتهام زنی به نظام برای روشن کردن شعله اغتشاشات است/ واقعیت مسأله بسیار کوچکتر از آن است که خودنمایی می‌کند/ بخش قابل توجهی از دانش‌آموزان بر اثر استرس دچار عوارض شدند

يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 831053
معاون وزیر کشور با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان گفت: بخش قابل توجهی از دانش‌آموزان عزیز ما بر اثر اضطراب و استرس دچار برخی عوارض می‌شدند که در نتیجه مسئله خیلی بزرگتر از اندازه واقعی آن جلوه می‌کند.
هدف مسمومیت‌ها ناامنی روانی برای دختران دانش آموز، تعطیلی مدارس و اتهام زنی به نظام برای روشن کردن شعله اغتشاشات است
به گزارش جهان نيوز، سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با فارس در مورد مسمومیت‌های اخیر پیش آمده برای دانش آموزان دختر گفت: طراحان مسمومیت دختران و طراحان شعار زن زندگی و آزادی و جنگ ترکیبی دو روی یک سکه‌اند؛ هدف اصلی آن‌ها ناامنی روانی خصوصا برای دختران دانش آموز، به تعطیلی کشاندن مدارس و سپس اتهام زنی به نظام است تا بتوانند مجددا شعله خاموش شده اغتشاشات را روشن کنند.

وی افزود: دشمنان ما به قدری احمق و کم حافظه‌اند که از یک طرف تاکید و دعوت به تعطیلی مدارس می‌کنند و از طرف دیگر تبلیغ می‌کنند که این اقدامات کار نظام است و می‌خواهد از دختران انتقام بگیرد و مانع درس خواندن آنان شود.

طراحان مسمومیت‌ها همان طراحان اغتشاشات هستند
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: با تقسیم کار معاندین و دشمنان خارجی بعضی از دولت ها که مردم مظلوم ما در دفاع مقدس را با سلاح شیمیایی که در اختیار صدام قرار داده بودند به شهادت رساندند و تعداد بسیاری را به عارضه‌های شیمیایی دچار کردند، به دروغ اشک تمساح می‌ریزند در حالی که در پشت صحنه نقش آفرینی می‌کنند و دشمنان ملت را برای انجام چنین اقدامات خصمانه و جنایتکارانه‌ای به آغوش می‌کشند.

میر احمدی گفت: طراحان مسمومیت‌های دختران عزیز ما همان طراحان شعار زن، زندگی و آزادی هستند؛ این اقدام غیر انسانی ماهیت ددمنشانه جبهه مخالف نظام و مردم را عریان کرد. همان‌هایی که به دروغ مدعی شعار دفاع از مردم هستند اما با فرزندان مظلوم این مردم چنین رفتار ددمنشانه‌ای دارند.

وی افزود: آن‌ها در حالی که به کودکان و نوجوانان مردم ما رحم نمی‌کنند به نظام جمهوری اسلامی ایران اتهام می‌زنند. 

بخش قابل توجهی از دانش‌آموزان بر اثر استرس دچار عوارض شدند
میراحمدی تصریح کرد: البته باید توجه کرد که بخش قابل توجهی از دانش آموزان عزیز ما نیز براثر اضطراب و استرس دچار برخی عوارض می‌شدند که در نتیجه مسأله خیلی بزرگتر از اندازه واقعی آن جلوه می‌کند. 

وی گفت: حفظ آرامش، شناخت توطئه دشمنان و کمک مردم برای شناسایی عوامل موثر در این موضوع قطعا این توطئه جدید را هم به سرعت خنثی می‌کند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: در این حوادث اقداماتی که منشا عامدانه دارد کمتر از چند درصد است، و واقعیت مسأله بسیار کوچکتر از آن است که خودنمایی می‌کند. باید توجه داشت همراهی اولیا و حفظ آرامش در کنترل شرایط نقش بسیار موثری دارد.
https://jahannews.com/vdchmzn6x23nxvd.tft2.html
jahannews.com/vdchmzn6x23nxvd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا گرفتن اين هایی كه با جان بچه هاي مردم بازي مي كنند كاري داره؟ اينقدر سخته كه چند نفر اينا را بگيريد و به اشد مجازات برسانيد؟
Iran, Islamic Republic of
بله سخته چون تا الان اثبات شده که هم بعضی از دانش آموزان و هم بعضی از کادر خود مدارس در این امور دست دارند و همین خود تو اگر اینها را دستگیر کنند فریاد میزنی
Iran, Islamic Republic of
اگه ثابت شده که دستگیریشون کاری نداره
Iran, Islamic Republic of
پیدا کردنشون سخت نیست فقط مشکل اینکه که بعد از دسگیری اونها تمام سلبریتی ها و تمام ضدانقلاب فریادشون بلند میشه که با متهمین کاری نداشته باشید و اونها مادر دارند
Iran, Islamic Republic of
با تورم وگرانی سفره مردم را کوچک شده است
یزدان
Iran, Islamic Republic of
گیریم که تو درست میگی
پس چرا جلوش رو نمیگیرید
اقتدار اقتدار که میگفتید
Iran, Islamic Republic of
معلومه خیلی از اقتدار مملکتت ناراحتی
Romania
ما لشکر حسین زمان هستیم و با لبیک یا خامنه ای مقابل قدرت طلبان بی رحم با خون خود می ایستیم
Iran, Islamic Republic of
کار همون بچه هاییه که از صبح تا شب توی خونه هاشون پدر و مادراشون دارن به این نظام و انقلاب فحش میدهند و این بچه ها جوگیر میشن و اینکار رو میکنن
Iran, Islamic Republic of
دیگه برای همه اثبات شده که اینکار جز کار یه مشت حیوان بی شرف نیست و باید اونها رو اعدام کرد حتی اگر معلم یا دانش آموز باشن
مردمان
Iran, Islamic Republic of
..
علی
United Kingdom
آمریکا، اصلاح طلبان و اسرائیل هیچ شرمی ندارند. و از خدا هم ترسی ندارند، لعنت به آنها
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خب نظام باید دستگیر کنه تروریست‌ها رو..