پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

سخنگوی دولت: بسته ارزی مشخصی از مجلس دریافت نشده است

يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 831048
بهادری‌جهرمی درباره بسته پیشنهادی ارزی مجلس به دولت گفت: چنین بسته‌ای به دولت تحویل نشده و در صورتی که مجلس طرح مشخصی برای مدیریت ارز داشته باشد، در دولت بررسی خواهد شد.
سخنگوی دولت جواب رئیس مجلس را داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در خصوص محتوای بسته پیشنهادی ارزی مجلس به دولت گفت: چنین بسته‌ای به دولت تحویل نشده است و در صورتی که مجلس طرح مشخصی برای مدیریت ارز داشته باشد، در دولت بررسی خواهد شد.
 
وی ضمن استقبال از هرگونه پیشنهاد و ارائه راهکار برای موضوعات جاری کشور از سوی مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس یک جایگاه قانونی دارد و مسیر ارائه پیشنهاد از سوی مجلس شورای اسلامی ارائه طرح و بررسی کارشناسی آن در کمیسیون‌ها و تصویب در صحن مجلس است.
 
سخنگوی دولت افزود: پیشنهادات مختلف و متعددی از سوی بسیاری کارشناسان اقتصادی یا نمایندگان محترم مجلس و فعالان اقتصادی در جلسات مختلف مطرح می‌شود که طبیعتا در بسیاری موارد متعارض یا دارای جهت‌گیری‌های کاملا متفاوت با هم هستند.

بهادری‌جهرمی ادامه داد: اگر پیشنهادی از سوی ریاست محترم مجلس تهیه شده می‌تواند در قالب یک طرح و باقید فوریت در مجلس تصویب و به تأیید شورای نگهبان برسد. دولت نیز از جایگاه قانونی و ریل‌گذاری کارشناسی نمایندگان محترم مجلس همانند گذشته استقبال می‌کند. همچنین ظرفیت جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیز وجود دارد که چنانچه طرح مدوّنی وجود داشته باشد، می‌تواند در آنجا بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: البته در چند جلسه اخیر این شورا، جزئیات بسته ارزی دولت که بانک مرکزی تهیه کرده بود، با دقت و با بحث و نظر همه اعضاء مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید. که در حال اجرا از سوی بانک مرکزی و سایر بخش‌های مرتبط با حوزه تامین، توزیع و مدیریت منابع ارزی است.

گفتنی است محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز هشتم اسفند مجلس در واکنش به تذکر نماینده فلاورجان گفته بود که بسته پیشنهادی «ارزی» مجلس 40 روز پیش به دولت ارائه شده است.
https://jahannews.com/vdcba8bwwrhbfgp.uiur.html
jahannews.com/vdcba8bwwrhbfgp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز هشتم اسفند مجلس گفته 40 روز پیش بسته پیشنهادی «ارزی» مجلس به دولت الان سخنگو دولت میگه چنین بسته‌ای به دولت تحویل نشده
Iran, Islamic Republic of
چقدر هماهنگی بین مجلس و دولت موج میزند.
Iran, Islamic Republic of
«بسته ارزی» پیشنهادی مجلس به دولت گمشده کجاست؟
Iran, Islamic Republic of
از قیمت ارز، سکه و ارزاق مردم چه خبر؟
Iran, Islamic Republic of
جناب سخنگوی دولت با توجه به داده‌ها رسمی مرکز آمار، قیمت مهم ترین کالاهای اساسی از فرودین ۱۳۹۶ تا بهمن ۱۴۰۱ به طور میانگین ۱۲ برابر شده است.