پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مرگ مشکوک مخترع واکسن اسپوتنیک روسیه

شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 830957
منابع خبری و مطبوعاتی روسیه خبر دادند که مخترع واکسن ویروس کرونا در آپارتمان خود واقع در مسکو به قتل رسیده است.
مرگ مشکوک مخترع واکسن اسپوتنیک روسیه
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رسانه‌ها گزارش دادند که پلیس روسیه جنازه آندری پوتیکوف، مخترع واکسن کرونا «اسپوتنیک V» را در آپارتمان خود واقع در مسکو پیدا کرده است.

شبکه آمریکایی «الحره» گزارش داد که مقامات روسیه هفته گذشته (پنجشنبه) بعد از پیدا شدن جسد مخترع اسپوتنیک گفتند که مرگ مخترع واکسن کرونا یک قتل جنایی است، ولی  رسانه‌های محلی فاش کردند که مخترع ویروس کرونا بعد از مشاجره با شخصی که سعی داشت وارد آپارتمان او شود، کشته شد.

مجله نیوزویک نیز در این زمینه گزارش داد که جنازه او در دوم مارس در خانه‌اش واقع در خیابان روگووا واقع در مسکو شناسایی شد که خفه شده بود.

بوتیکوف، یکی از 18 دانشمند توسعه دهنده واکسن اسپوتنیک روسیه بود که در طول اپیدمی کرونا، واکسن کرونا را به شهروندان روسی ارائه کرد.

کمیته تحقیقات روسیه برای کشف جزئیات قتل مخترع واکسن کرونا تحقیقاتی را آغاز کرده است، در این راستا مطبوعات محلی روسیه نوشتند که یک مرد 29 ساله بعد از مشاجره، دانشمند را با کمربند خفه کرد و پا به فرار گذاشت.
https://jahannews.com/vdcjiyeoauqethz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjiyeoauqethz.fsfu.html
برچسب ها: واکسن مشکوک مرگ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *