پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

خیابان شیشه‌ای پایتخت کجاست؟

چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۱۸
کد مطلب: 830939
در تهران امروز نماهای مختلف ساختمانی از سنگ و آجر گرفته تا شیشه و فلز را می‌توان پیدا کرد که بر چهره شهر خودنمایی می‌کنند.اما امروز اگر دقت کنیم متوجه می‌شویم که میزان استفاده از شیشه در نمای ساختمان‌ها به نسبت دیگر مصالح افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است به طوری که نمای بعضی ساختمان‌های شیشه‌ای است.
خیابان شیشه‌ای پایتخت کجاست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری آنلاین، این در حالی است که آیین نامه‌های ساختمانی، استاندارد ۳۵ درصد را برای سطح مورد استفاده جهت پنجره‌ها در نظر گرفته است.

مرکز بازار شیشه تهران در خیابان خیام منطقه ما آنچنان هم که فکر می‌کردیم شلوغ نیست. در قسمتی از این خیابان حال و هوای پیاده روهای دو سوی آن عوض می‌شود و عابرانی که طول این پیاده روها را بالا و پایین می‌کنند می‌توانند انعکاس تصویر خود را بر در و دیوار ببینند چنانکه گویی وارد یکی از راهروهای آینه‌ای در شهر بازی شده‌اند، البته با این تفاوت که برای ورود به این خیابان لازم نیست بلیت بخرند.
 
https://jahannews.com/vdcjtyeohuqethz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtyeohuqethz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م. ناظر
United Arab Emirates
تلاش خاموش مزدوران فرهنگی برای عریان کردن همه‌چیز همانگونه که آشپزخانه‌ها را بی‌در و پیکر کردند، دنبال به نمایش گذاشتن داخل خانه‌ها هستند، از ساختمانهای تجاری شروع کرده‌اند به مسکونیها هم میرسند.