پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ساخت سریال‌های جدید درباره ۴ شهید

شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 830913
معاون سیما ضمن حضور در منزل دو شهید، از تولیدات جدید سیما با موضوع شهدا از جمله زندگی نامه شهیدان لاجوردی، صدرزاده، نادر مهدوی و صدوقی خبر داد.
ساخت سریال‌های جدید درباره ۴ شهید
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، معاون سیما در دومین روز سفر خود به شیراز با حضور در منزل شهیدان ندیمی و مهدوی با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد. ‌

محسن برمهانی ابتدا با حضور در منزل شهید ندیمی از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ، با مادر و برادر این شهید والا مقام گفت‌وگو کرد.

معاون سیما پس از این دیدار به منزل خانواده شهید محمد مهدوی از شهدای مربوط به حادثه تروریستی حسینیه شیراز رفت و خانواده این شهید را تکریم کرد.

معاون سیما در جریان این دو دیدار خطاب به خانواده های معظم شهدای مظلوم این دو حادثه تروریستی گفت: ما همواره مدیون ایثار شهدا و خانوادهای معظم شان هستیم که بهترین سرمایه‌های خود را در راه این کشور تقدیم کردند و درخت انقلاب به برکت خون شهدا تنومندتر شده است.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه و توفیق است ادامه داد: در رسانه مکلف به معرفی شهدا و زنده نگه داشتن یاد ایشان هستیم وان‌شاءالله این لیاقت شامل حالمان بشود که رهرو راه و هدف مقدس شهیدان باشیم.

معاون سیما در حاشیه این بازدیدها گفت: سریال هایی با موضوع شهیدان لاجوردی، صدرزاده، نادر مهدوی و صدوقی در دستور ساخت داریم.

وی ادامه داد: همچنین تولید مجموعه هایی از شهدای خبرنگار همچون شهید رهبر و... و همچنین آثار کوتاهی با موضوع زندگینامه شهدا در قالب پویانمایی در حال تولید است.

شهید مجتبی ندیمی در 45 سالگی در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ به فیض شهادت رسید.

شهید مهدوی متولد سال  1366 که در سال 1387 در حسینیه سیدالشهدای (ع) شیراز با انفجار بمب توسط گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد به شهادت رسید.
https://jahannews.com/vdcb8gbwfrhbf9p.uiur.html
jahannews.com/vdcb8gbwfrhbf9p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *