پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ساخت سریال حادثه تروریستی شاهچراغ در شیراز

جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 830819
معاون سیمای رسانه ملی از ساخت سریال حادثه تروریستی شاهچراغ در شیراز با همکاری سیمافیلم و شبکه فارس خبر داد.
ساخت سریال حادثه تروریستی شاهچراغ در شیراز
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، محسن برمهانی در سفر به شیراز در جمع مدیران شبکه‌های سراسری و معاونان صداوسیمای مرکز فارس با اشاره به ساخت سریال حادثه تروریستی شاهچراغ در شیراز، اظهار کرد: این سریال با همکاری سیمافیلم و شبکه فارس ساخته می‌شود.

وی افزود: در زمان حاضر مراحل تحقیق و پژوهش این سریال رو به پایان است و تیم نویسندگی کار خود را شروع کرده است.

برمهانی گفت: این سریال قرار است در سالگرد حادثه تروریستی شاهچراغ از رسانه ملی پخش شود.

معاون سیمای رسانه ملی همچنین در این جلسه مرکز فارس را موفق‌ترین و کیفی‌ترین مرکز از نظر زیر ساخت و محتوا معرفی کرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد تعامل بیشتر صداوسیمای مرکز فارس با شبکه‌های سراسری خواهیم بود.

احمد پهلوانیان، مدیر کل صداوسیمای مرکز فارس هم در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های این مرکز در بخش‌های مختلف گفت: صدا و سیمای مرکز فارس این آمادگی را دارد در زمینه تولید برنامه‌های مستند، تله فیلم، سریال، طنز اجتماعی و برنامه‌های تلویزیونی در حوزه فرهنگ و ادب بخشی از نیاز‌های مخاطبان رسانه‌ی ملی را تامین کند.

معاون سیمای رسانه ملی در ادامه برنامه‌های خود به دیدار نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز رفت.

آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در فارس نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز فارس گفت: این مرکز می‌تواند علاوه بر تولید برنامه‌های استانی در زمینه برنامه سازی برای سایر شبکه‌ها و مخاطبان گام بردارد.

او از مخاطبان رسانه ملی به عنوان سرمایه‌های اجتماعی یاد کرد و افزود: با نگاه ویژه به مرکز فارس می‌توان این سرمایه‌ها را حفظ و راه را برای مشارکت بیشتر آن‌ها در سایر مقوله‌های توسعه هموار کرد.

دژکام بیان کرد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته مجموعه همکاران صدا و سیمای مرکز فارس بویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی به نظر می‌رسد آن طور که باید حضور مردم این خطه و دیار در شبکه‌های ملی دیده نمی‌شود.

نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ادامه داد: در کنار مجموعه صدا و سیمای مرکز فارس جوانان با استعدادی در این استان فعالیت دارند که با آموزش و حمایت می‌توانند در زمینه تولید محتوا و برنامه و ارائه طرح ویژه صدا و سیما و فضای مجازی مشارکت کنند که این آموزش و حمایت می‌تواند از طرف رسانه ملی نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.
https://jahannews.com/vdcgqz97yak9w74.rpra.html
jahannews.com/vdcgqz97yak9w74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *