چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تاج پیگیر مطالبات سرخابی‌ها در مقر AFC

پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 830773
رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC از مراحل آماده سازی محل برگزاری رقابت های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا بازدید کرد.
تاج پیگیر مطالبات سرخابی‌ها در مقر AFC
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج،رئیس فدراسیون فوتبال امروز از  محل برگزاری رقابت های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا در تایلند بازدید به عمل آورد.

در حاشیه این بازدید، رئیس کمیته برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا، توضیحاتی درباره روند برگزاری و برنامه ریزی های صورت گرفته به تاج ارائه کرد.

رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون، ضمن تقدیراز تلاش های فدراسیون فوتبال تایلند جهت میزبانی مطلوب تورنمنت،ابراز امیدواری کرد که برگزاری این رقابت ها به رشد و توسعه هر چه بیشتر فوتبال ساحلی در قاره کهن بیانجامد.

رئیس فدراسیون فوتبال فردا پس از دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند، رئیس فدراسیون فوتبال تایلند و همچنین مسول برگزاری رقابت های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا،این کشور را ترک خواهد کرد.

وی بلافاصله جهت پیگیری رفع مشکل باشگاههای ایرانی درباره انتقال منابع مالی شان و رایزنی در این باره با مقامات کنفدراسیون جهت سفری یک روزه راهی مقر AFC در کوالالامپور مالزی خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcfexdcmw6dmea.igiw.html
jahannews.com/vdcfexdcmw6dmea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *