سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲

فرزین: مرجعیت نرخ ارز را بدست می‌گیریم

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 830667
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: با برنامه‌ریزی و اقدامات جدید مرجعیت نرخ ارز را به‌دست می‌گیریم و ثبات و آرامش را به بازار برمی‌گردانیم.
فرزین: مرجعیت نرخ ارز را بدست می‌گیریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز سه‌شنبه 9 اسفند به‌ریاست آیت‌الله آملی‌لاریجانی تشکیل جلسه دادند و مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره طرح بانکداری اسلامی (بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران) را با حضور طراحان این طرح و رئیس‌کل بانک مرکزی بررسی کردند.

در ابتدای این جلسه، محمدرضا فرزین؛ رئیس‌کل بانک مرکزی، گزارشی از وضعیت بازار ارز در کشور به اعضای هیئت ارائه کرد و گفت: تلاش داریم با برنامه‌ریزی و اقدامات جدید مرجعیت نرخ ارز را به‌دست بگیریم و با فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران و تعیین سیاست‌های ارزی، بازار ارز را مدیریت کنیم و به ثبات و آرامش برسانیم.
https://jahannews.com/vdch-vn6q23nx-d.tft2.html
jahannews.com/vdch-vn6q23nx-d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
پس تا الان تعيين نرخ ارز در اختيار شما نبوده ؟؟.
موج جدید گرانی
Belgium
آقای فرزین ! بزودی با موج جديد گراني محصولات داخلی تا حدود ۳۹درصد با حذف ارز نيمايي ۲۸۵۰۰ تومانی مواد اولیه کارخانجات روبرو خواهیم شد .!!!!