کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس‌جمهور:

شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم ۶۰ درصد پیشرفت داشته/ دولت با تکیه به هوشیاری مردم بر مشکلات بازار ارز فائق خواهد آمد

10 اسفند 1401 ساعت 11:53

دولت با تکیه بر هوشیاری مردم به عنوان اصلی‌ترین پشتیبان خود، بر مشکلات فائق خواهد آمد و بار دیگر دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با جمعی از اعضای «جامعه وعاظ و مبلغان» انقلاب اسلامی را انقلابی با ماهیت فرهنگی دانست و تحقق و اجرای اهداف اصلی و گفتمان انقلاب اسلامی را برنامه دولت سیزدهم عنوان کرد.

وی همچنین از همه دست‌اندرکاران امور فرهنگی کشور به ویژه روحانیت انقلابی و هوشیار خواست به مسئولیت‌های سنگین خود در پیشبرد گفتمان انقلاب عمل کنند.

رئیس‌جمهور با اشاره به کم‌کاری‌ها و ضعف‌های عملکرد فرهنگی در سال‌های گذشته، یادآور شد که همه نهادهای آموزشی، علمی و فرهنگی از جمله شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در پیشبرد امور فرهنگی مسئول هستند و بر اهمیت نقش مساجد، ائمه جمعه و جماعات و قرارگاه‌های فرهنگی در ترویج ارزش‌های انقلابی و فرهنگی تاکید کرد.

رئیسی پیشرفت ۶۰ درصدی اجرای شبکه ملی اطلاعات را از اقدامات مهم انجام شده در دولت سیزدهم دانست و ابراز امیدواری کرد با تکمیل این شبکه ملی در آینده‌ای نزدیک، مردم ایران از خدمات بهتر و مطمئن‌تری بهره‌مند شوند.

وی ارتقای بهره‌وری در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی را از اولویت‌های دولت برشمرد و افزود: ملاک ارزش‌گذاری عملکردها در دولت مردمی، بهره‌وری بالا و کیفیت خدمات است و این موضوع به ویژه در نظام آموزشی مورد توجه است.

رئیس جمهور جبران کسری بودجه به ارث رسیده از قبل بدون استقراض از بانک مرکزی، رشد درآمدهای مالیاتی و صادرات غیرنفتی، افزایش حدود ۵ درصدی رشد اقتصادی و نیز افزایش ۱۷ درصدی صادرات را به عنوان موفقیت‌های دولت سیزدهم برشمرد.

رئیسی با اشاره به دسیسه و فتنه دشمنان در ایجاد اغتشاش خیابانی و پس از آن برهم زدن ثبات در بازار ارز تصریح کرد: دولت با تکیه بر هوشیاری مردم به عنوان اصلی‌ترین پشتیبان خود، بر مشکلات فائق خواهد آمد و بار دیگر دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.


کد مطلب: 830650

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/830650/شبکه-ملی-اطلاعات-دولت-سیزدهم-۶۰-درصد-پیشرفت-داشته-تکیه-هوشیاری-مردم-مشکلات-بازار-ارز-فائق-خواهد-آمد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com