پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سرنوشت ساختمان ۱۵۳ بهار مشخص شد

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 830624
شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران در خصوص آخرین تصمیمات اخذ شده برای ساختمان ۱۵۳ توضیحاتی ارائه کرد.
سرنوشت ساختمان ۱۵۳ بهار مشخص شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ در خصوص آتش‌سوزی ساختمان ۱۵۳ در خیابان بهار که روز شنبه ششم اسفندماه رخ داد، گفت: بعد از بروز این حادثه طبق بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها سریعا کمیسیون رفع خطر منطقه تشکیل شد و پس از بررسی‌های فنی همه‌جانبه تصمیماتی گرفته شد.

وی ادامه داد: با توجه به بازدید و بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل نا ایمن بودن ساختمان ساکنین تخلیه و ساختمان پلمب شد.

به گفته آبادیان، موضوع به دادسرای عمومی انقلاب ناحیه ۷ تهران منعکس شد که منجر به صدور حکمی از طرف دستگاه قضایی مبنی بر تعطیلی و پلمب محل شد.

شهردار منطقه ۷ اضافه کرد: این موضوع سریعا به کلانتری ۱۰۷ منعکس و دستور قضایی اجرا شد.

آبادیان گفت: بنا درخواست شهرداری تهران از سازمان نظام مهندسی موضوع مورد نظر و بازدید کارشناسان ماده ۲۷ سازمان نظام مهندسی قرار گرفت و بواسطه این نظریه کارشناسی سازمان نظام مهندسی مجدد کمیسیون رفع خطر در این مورد تشکیل واعلام نظر فنی و کارشناسی این سازمان به دادستان ناحیه ۷ منعکس تا معاونت دادستان دستورات لازم را صادر کند که بر اساس آن مالک و ذی نفعان مکلف شدن نسبت به تعیین مشاور و مجری ذی صلاح اقدام، تا بابت پایدار سازی و رفع نا ایمن بودن ساختمان اقدام کنند.

شهردار منطقه ۷ در پایان با اشاره به بازگشایی مسیر خیابان بهار با اجرای تمهیدات ایمنی لازم، یادآور شد: ساختمان ۱۵۳ به پیشنهاد شهرداری منطقه ۷ و بر اساس دستور قضایی، همچنان پلمپ و هیچ گونه بهره برداری در این ساختمان صورت نمی‌گیرد.
https://jahannews.com/vdcauwnay49nei1.k5k4.html
jahannews.com/vdcauwnay49nei1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *