پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

حکم جدید رئیس جمهور برای وزیر بهداشت

سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 830559
رئیس جمهور در حکمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به عنوان عضو کمیسیون دائمی هیأت امنای بنیاد ملی نخبگان منصوب کرد.
حکم جدید رئیس جمهور برای وزیر بهداشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، آیت‌‌لله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، طی حکمی دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به عنوان عضو کمیسیون دائمی هیأت امنای بنیاد ملی نخبگان منصوب کرد.

در متن حکم رییس جمهور خطاب به دکتر بهرام عین اللهی آمده است: «در اجرای بند(2) ماده (2) آیین‌نامه کمیسیون دائمی هیأت امنای بنیاد ملی نخبگان مصوب 25/ 1/ 1389 و با عنایت به انتخاب اعضای محترم آن هیأت، به موجب این حکم به عنوان« عضو کمیسیون دائمی هیأت امنای بنیاد ملی نخبگان» منصوب می‌شوید.

توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم».

بر اساس اعلام وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، رتبه  علمی جهانی ایران در حوزه پزشکی از  16 به 15 ارتقا یافته و  شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه‌های علوم پزشکی رشدی 33 درصدی را تجربه کرده‌اند.
https://jahannews.com/vdchmvn6w23nxmd.tft2.html
jahannews.com/vdchmvn6w23nxmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *