جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خدمات مترو تهران در آستانه بهار ۱۴۰۲

سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 830538
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به تشریح برنامه‌ها و اقدامات این شرکت در طرح استقبال از بهار پرداخت.
خدمات مترو تهران در آستانه بهار ۱۴۰۲
به گزارش جهان نيوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی اظهار کرد: هرسـال بـا نزدیک شـدن بـه ایـام پایانـی سـال و فرا رسیدن عیـد نـوروز، شـرکت بهره بـرداری مترو تهـران و حومـه بـه منظـور ارائـه خدمـات بهتر و بیشتر بـه شـهروندان و مسافران اقدامـات متعـددی را در زمینـه ارتقـاء سـطح خدمـات مسـافری و ارائـه برنامه هـای فرهنگـی و امیدآفریـن انجـام می‌دهـد.

وی با اشاره به افزایش آمار مسافران مترو در ماه پایانی سال افزود: در ماه پایانی سال شهروندان در حال آماده‌شدن برای استقبال از فصل بهار و سال جدید هستند و به همین دلیل افزایش تردد‌ها را برای خرید مایحتاج شب عید شاهد هستیم و ایستگاه‌های مترو تهران به خصوص آن‌هایی که در نزدیکی بازار و مراکز بزرگ خرید قرار دارند این روز‌ها بیش از گذشته پذیرای شهروندان محترم هستند.

درستی با بیان اینکه جمعیت مسافران در ایستگاه‌های مترو به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و در زمان ازدحام در حد امکان قطار فوق العاده اعزام خواهد شد تصریح کرد: به منظور رفع هرچه سریعتر خرابی‌های احتمالی و همچنین سرویس و نظافت تجهیزات و قطعات، استقرار تیم‌های تعمیراتی در دستور کار قرار گرفته است. همچنین بررسی وضعیت سلامت کپسول‌های آتش نشانی و وضعیت ایمنی قطار‌ها و نصب علائم هشداری از دیگر اقدامات شرکت بهره برداری مترو در آستانه بهار است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در ایستگاه‌های مترو اشاره و خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی ویژه عید نیمه شعبان در ایستگاه‌های مترو تهران برگزار خواهد شد همچنین اجرای موسیقی نوروزی اقوام با عنوان آوای سرزمین من، فراخوان و اجرای مسابقه بهار قرآنی همراه با اهدای جوایز، برپایی جشنواره و نمایشگاه بوم گردی ایرانی با محوریت نوروز و جشنواره صنایع سوغات اقوام ایرانی از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی در طرح استقبال از بهار است.
https://jahannews.com/vdcex78vvjh8xni.b9bj.html
jahannews.com/vdcex78vvjh8xni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *