پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۸

ریزش ۳۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی در بازار ‌

دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 830416
نرخ دلار امروز و در لحظه تنظیم این گزارش، در بازار مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس ۴۳ هزار و ۹۲ تومان ‌بود و همچنین دلار حواله در این سامانه نیز ۳۷ هزار و ۴۷۱ تومان نرخ گذاری شد.
ریزش ۳۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی در بازار ‌
به گزارش جهان نيوز، دلار توافقی صرافی نیز امروز با قیمت متوسط‌ ۵۱ هزار و ۹۲۰ تومان معامله شد. یورو در صرافی‌ها نیز ۵۴ هزار و ۵۸۷ تومان نرخ گذاری شد.

هنوز تعدادی از دلالان مقابل صرافی‌ها در حال نرخ سازی بوده و قیمت دلار را تا ۵۷ هزار تومان افزایش داده اند، اما ‌معامله‌ای در این سطوح قیمتی انجام نمی‌شود. در جریان معاملات دیروز، دلار با کاهش ۴ هزار تومانی روبرو شد. اقدامات بانک مرکزی در آزادسازی نرخ‌های صرافی یکی از دلایل این موضوع بیان شده است.

امروز سکه امامی در بازار ‌نسبت به روز قبل‌ با کاهش ۳۰ هزار تومانی، ۳۳ میلیون و ۱۲۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، سکه تمام بهار آزادی جدید نیز با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۲۹ میلیون و ۴۶۶ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار امروز بدون تغییر قیمت، به قیمت ۱۷ میلیون و ۴۸۳ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز ثابت ماند و به قیمت ۱۱ میلیون و ۴۲۲ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی، ۵ میلیون و ۸۶۶ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته کاهش ۴۰۰ هزار تومانی داشته است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با کاهش ۵۰ هزار تومانی، دو میلیون و ۷۲۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با کاهش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی، ۱۱ میلیون و ۸۰۸ هزار تومان نرخ گذاری شد.

هر اونس طلای در بازار جهانی (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با کاهش ۱۳ صدم درصدی نسبت به روز پیش‌، ۱۸۰۹ دلار معامله شد.
https://jahannews.com/vdcjvyeomuqetxz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjvyeomuqetxz.fsfu.html
مرجع : همشهری آنلاین
برچسب ها: طلا سکه دلار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of

تو ده روز هشت میلیون رفته بالا
تیتر می‌زنید ریزش....
حسین
Iran, Islamic Republic of
ارز و سکه و طلا را ده ها برابر افزایش می دهند بعد با اندک کاهشی انرا برای مردم بوق و کرنا می کنند - ژست منم آن رستم دستان برای مردم می گیرند
فریدون
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
.

30 هزار تومان میشه ریزش؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
همچین تیتر زدیده اید که انگار سکه شده۳۰ هزار تومان
Iran, Islamic Republic of
جهان چقدر باحالی تو ، بالا می رفت کجا بود . بپا ذوق مرگ نشی
Iran, Islamic Republic of
وای که هرچقدر از توانمندی شما بگم کم گفتم
خداقوت به همه شما عزیزان.
Iran, Islamic Republic of
ایا این مبلغ ارزش خبری ووقت گذاشتن به تهیه متن دارد .انهم با کلمه ریزش..