يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۳

پرسپولیس با سوخت نفتی به صدر رسید

دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب: 830395
در هفته بیست و یکم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسید ولی به دلیل تفاضل گل کمتر به صدر جدول نرسید.
پرسپولیس با سوخت نفتی به صدر رسید
گروه ورزشی جهان نيوز: تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان رفت که  مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. 

پرسپولیس با برد مقابل حریف  قعرنشین 42 امتیازی شد و با سپاهان صدرنشین هم امتیاز شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به حریف اصفهانی همچنان در رده دوم جدول باقی ماند و به صدر جدول نرسید. سرخپوشان برای صدرنشینی موقت باید 6 گل در این بازی می‌زدند.

نفت هم با 12 امتیاز همچنان آخرین تیم جدول است و برای بقا در لیگ برتر امید اندکی دارد و این تیم یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ یک است. این تیم امروز یک ضربه پنالتی در دقیقه 12 به دست آورد که بیرانوند با مهارش زمینه برد خانگی پرسپولیس را فراهم کرد.

داور: کوپال ناظمی
کمک داوران: محمدعلی پورمتقی، دانیال باشنده

کارت زرد: سینا عبدالهی، جهانبخش ذبیحی طاهر، آریا برزگر ( نفت مسجدسلیمان)  کمال کامیابی نیا( پرسپولیس)
کارت قرمز:-

گل: گل: سینا اسد بیگی( دقیقه 22)،   مهدی ترابی(45+5)، مهدی عبدی( دقیقه 89) برای پرسپولیس

ترکیب تیم  پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، وحدت هنانوف، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی( از دقیقه 46 سروش رفیعی) ، وحید امیری، مهدی ترابی( از  دقیقه 70 سیامک نعمتی) ، لئاندرو پریرا( از دقیقه 87 مهدی عبدی) ، امید عالیشاه ( از دقیقه 82 دانیال اسماعیلی فر) و عیسی آل کثیر( از دقیقه 70  کمال کامیابی نیا) 

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب تیم نفت مسجدسلیمان:
فرهاد مجدکرمانشاهی، عقیل کعبی، محمد خرم‌الحسینی( از دقیقه 29 حسین شنانی)، پیمان رنجبری، پیمان میری، رضا مغانلو، حسین گودرزی، جهانبخش ذبیحی طاهر( از دقیقه 46 سینا عبدالهی) ، محمود صالحی( از دقیقه 46 مجتبی مقتدایی) ، محمد مهدی احمدی( از دقیقه 72 آریا برزگر)  و اسماعیل بابایی

سرمربی: رضا عنایتی

خلاصه بازی پرسپولیس ـ نفت
https://jahannews.com/vdcf1xdctw6dmma.igiw.html
jahannews.com/vdcf1xdctw6dmma.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *