چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

صعود شاخص بورس به ارتفاع ۱.۸ میلیون واحد

يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 830327
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، با ثبت رشد بیش از ۶۲ هزار واحدی، ارتفاع یک‌ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد را پس گرفت.
صعود شاخص بورس به ارتفاع ۱.۸ میلیون واحد
به گزارش جهان نيوز، یکشنبه‌ (۷ اسفند)  در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۶۱ هزار و۱۸۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۷۹۹ هزار و ۹۴۰ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۶۵ هزار و ۵۲۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۸۰۴ هزار و ۳۰۳ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۱۰ هزار و ۳۳۶ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فملی» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «خودرو» و «فولاد» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۱۰ هزار و ۷۰۶ واحدی روی پله ۵۳۶ هزار و ۳۷۰ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۲۲ هزار و ۶۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۱۰ هزار و ۳۳۶ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۵۴۹ واحدی روی پله ۲۲ هزار و ۷۵۷ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۴ هزار و ۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۴۴۴ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس
امروز فلزات اساسی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۵۴۳ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فرآوره نفتی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های کطس، پردیس و ونیکی بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های خبهمن، چکارن و سهرمز بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های فگستر، غپاذر و فغدیر بیشترین افزایش قیمت و سهام غدیس، درهارد، حافرین بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و تاپیکو و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و افران در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، آوند و ثبات بیشترین عرضه فروش را نماد‌های گام ۰۲۰۸۱۳ و اعتماد و گام ۰۲۰۸۱۳ در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های شستا، فولاد و شستا بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، خودرو و فولاد بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۴۹۴، اعتماد، کارا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
https://jahannews.com/vdcauwna049nee1.k5k4.html
jahannews.com/vdcauwna049nee1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این افزایش حاصل بالا رفتن قیمت دلار میباشد
پس مراقب باشید که مثل دوره قبلی نقره داغ نشید