پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۰

قیمت دلار، طلا و انواع سکه؛ شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ +جدول

شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 830214
قیمت طلا و سکه امروز 6 اسفند 1401 تحت تاثیر افزایش قیمت دلار در بازار موازی همچنان بر ریل افزایشی قرار دارد. انواع سکه نیز امروز همسو با این روند رشد قیمتی را تجربه کرده‌اند.
سکه باز هم وارد کانال جدید شد
به گزارش جهان نيوز، قیمت طلا و سکه امروز هم در مسیری افزایشی قرار گرفته‌اند. این فلزات ارزشمند در چند هفته گذشته افزایش قیمت بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده و اکنون بر قله تاریخی خود ایستاده‌اند. قیمت طلا ( 18 عیار) تا لحظه تنظیم این گزارش به گرمی دو میلیون و 692 هزار و 900 تومان رسیده است.

سکه امامی
قیمت سکه امامی امروز به 32 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است. همچنین حباب این نوع سکه نیز حالا وارد کانال هشت میلیون تومانی شده و هشت میلیون و 816 هزار تومان قیمت دارد.

سکه بهار آزادی
قیمت سکه بهار آزادی در ششمین روز از اسفندماه همسو با سکه امامی مسیری افزایشی را تا این لحظه پشت سر گذاشته است و حالا حدود 29 میلیون تومان قیمت دارد. حباب این سکه طرح قدیم نیز اکنون 6 میلیون و 258 هزار تومان برآورد می‌شود.

نیم سکه
قیمت نیم سکه 700 هزار تومان نسبت به آخرین نرخ روز گذشته رشد داشته و در حالی قیمت آن به 17 میلیونو تومان رسیده که اکنون حباب آن پنج میلیون و 181 تومان قیمت دارد.
 
ربع سکه
قیمت ربع سکه نیز امروز رشد قیمت داشته و به 11 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است. این سکه پرطرفدار همچنین در لحظه تنظیم این گزارش پنج میلیون و 488 هزار تومان حباب دارد.

سکه گرمی
قیمت سکه گرمی که معمولا رشد کندتری نسبت به باقی انواع سکه دارد اکنون وارد کانال جدید شده و به قیمت 6 میلیون و 200 هزار تومان رسیده است. این سکه کوچک همچنین سه میلیون و 37 هزار تومان حباب را اکنون تجربه می‌کند.
 
https://jahannews.com/vdcfyxdcjw6dm0a.igiw.html
jahannews.com/vdcfyxdcjw6dm0a.igiw.html
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: طلا سکه قیمت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این نوع تیتر زدن درست نیست..
علی
United Kingdom
انصاف داشته باشیم، خراب کاری های دولت قبل زمان میبره تا پاک بشن، ابراهیم بت شکن ريیس جمهور محبوب ما داره تلاشش را میکنه.
Iran, Islamic Republic of
قیمت ربع سکه اشتباهه !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا هیشکی کاری نمیکنه
سولی
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما قیمت طلا و سکه تا کجا پیش میره؟
Iran, Islamic Republic of
مردم چه گناهی کردند؟ این جور زندگیشان بهم بریزه کی از گرانی دلار و سکه سود می برند؟ بقیه ملت چی؟
علی
United Kingdom
مقصر دول قبل هستش برادر من
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
تقصیر حسن روحانیه
علی هدایت
Iran, Islamic Republic of
مردم دیگه عادت کردن اگر گرون نشه جای تعجب دارهر