شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

موفقیت‌ سپاه عصبانیت دشمنان را برانگیخته است

شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 830170
سپاه همچون یک سازمان عظیم اجتماعی؛ بدون فرق قائل شدن میان افراد، به یاری آحاد ملت شتافته و بار مشکلات را از روی دوش مردم برداشته است.
موفقیت‌ سپاه عصبانیت دشمنان را برانگیخته است
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور نشست علنی امروز (شنبه ۶ اسفندماه) گفت: فرا رسیدن میلاد بابرکت سید الشهدا امام حسین (ع) و روز پاسدار را به ملت شریف و مؤمن ایران اسلامی و پاسداران جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران چشم و چراغ ملت ایران و ضامن امنیت و آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است، سپاه پاسداران همواره در حوادث و بلایا از قبیل سیل و زلزله و هر جایی که مردم به کمک نیاز داشتند، نه فقط در قالب یک نیروی نظامی بلکه همچون یک سازمان عظیم اجتماعی؛ بدون فرق قائل شدن میان افراد، به یاری آحاد ملت شتافته و بار مشکلات را از روی دوش مردم برداشته است.

رئیس قوه مقننه کشورمان عنوان کرد: موفقیت‌های پاسداران شجاع، مؤمن و متعهد سپاه، عصبانیت دشمنان ایران و دشمنان امت اسلامی را برانگیخته است و مکر و حیله سلطه گران را به خودشان برگردانده است. هر برگ از تاریخ غرورآفرین سپاه پاسداران به خون دلیرمردانی آغشته است که از جان و مال خود در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی گذشته اند و خط سرخ مقاومت را زنده نگه داشته اند.

 قالیباف گفت: به پاسداران غیور انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم و قدردان رشادت و از خودگذشتگی یکایک آن‌ها هستیم. همچنین فرا رسیدن ولادت اسوه ایثار و ادب، علمدار دشت کربلا قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به ملت رشید ایران اسلامی و به عموم جانبازان پاکباز و سرافراز کشورمان و به ویژه نمایندگان محترم جانباز تبریک و تهنیت داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای مجروحین حادثه تلخی که در کرمان برای هلیکوپتر وزیر محترم ورزش و جوانان و همراهان وی پیش آمد، آرزوی سلامتی داریم و از اینجا به صورت ویژه به خانواده و به همه جهادی‌های عزیز سراسر کشور، درگذشت برادر مجاهد و جهادی جناب آقای اسماعیل احمدی که از چهره‌های بسیار خدوم و زحمتکش و از چهره‌های نام آور عرصه جهادی کشور و رسیدگی به محرومین و محرومیت زدایی، چه در استان تهران و حاشیه آن و چه در نقاط دور دست استان‌های محروم کشور بودند، عرض تسلیت و تعزیت داریم.
https://jahannews.com/vdcguz97zak9wq4.rpra.html
jahannews.com/vdcguz97zak9wq4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *