جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

انصراف قلعه‌نویی از هدایت تیم ملی فوتبال

شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 830161
امیر قلعه‌نویی با انتشار استوری در اینستاگرام از هدایت تیم ملی انصراف داد.
انصراف قلعه‌نویی از هدایت تیم ملی فوتبال
به گزارش جهان نيوز، روز گذشته گزینه‌های ایرانی هدایت تیم ملی از سوی مسئولان فدراسیون اعلام شد که نام امیر قلعه نویی در بین گزینه‌ها به چشم می‌خورد. اما اعلام این اسامی با واکنش شدیدی از سوی هواداران فوتبال در فضای مجازی همراه بود تا جایی که ساکت الهامی اعلام کرد تنها حامی تیم ملی است و به هدایت تیم ایران فکر نمی‌کند. دقایقی پیش نیز امیرقلعه نویی دومین فرد انصراف دهنده از گزینه‌های هدایت تیم کشورمان بود. او با انتشار استوری در فضای مجازی نوشت:

از اظهار لطف و ابراز نظرهایتان ممنونم خوشحالم که همیشه فرصتی بوده برای خدمت به شما. این بزرگترین نعمتی است که خدا در اختیار ما قرار داده و اگر لیاقتش را داشته باشیم در آینده هم چنین خواهد بود. با این حال با توجه به شرایط موجود بحث سرمربیگری در تیم ملی را به دیگر دوستان واگذار می‌کنم و از این مسئله انصراف می‌دهم.

البته همانند دوره پیشین که افتخار هدایت تیم ملی نصیبم شده بود، برنامه مدونی را با مشورت دوستان متخصص آماده کرده بودم که در آینده و در صورت لزوم در اختیار مردم قرار خواهم داد. با در نظر گرفتن این موضوع که نام برخی از همکاران خوبم از جمله یحیی گل محمدی، محمد ربیعی و مجتبی حسینی در فهرست فدراسیون خالی بود، امیدوارم تیم ملی دوباره به شرایط خوب و امیدوار کننده بازگردد.

هم چنین برای مردم ایران آرزوی سلامتی دارم. به امید گذر از مشکلات اقتصادی و به امید یک سال بهتر و توام با موفقیت برای همه ایرانیان.
 
https://jahannews.com/vdcg3z97qak9wq4.rpra.html
jahannews.com/vdcg3z97qak9wq4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سرمربی مشخص است