جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

ساعت ۲۸ میلیاردی رونالدو +عکس

شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 830128
ابرستاره پرتغالی با ساعتی گران قیمت در عربستان ظاهر شد.
ساعت ۲۸ میلیاردی رونالدو +عکس
به گزارش جهان نيوز، کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی با حضور در جشن ملی عربستان سعودی در هفته گذشته خبرساز شد و رقص شمشیرش با سعودی‌ها در شبکه های اجتماعی سوژه تمسخر شد.

بر اساس گزارش فارس، در جدیدترین خبر در این زمینه ساعت گران قیمت دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در این مراسم سوژه خبری شد.

نشریه «سان» انگلیس ارزش این ساعت رولکس را افشا کرد. این رسانه درباره ساعت رونالدو نوشت: کریستیانو یا یک ساعت رولکس دیتونا پلاتینی با صفحه آبی یخی با اعداد هندی که با الماس های تراش در دور قابش داشت، ظاهر شد. ارزش ساعت 2 میلیون ریال(تقریبا 28 میلیارد تومان) است.

رونالدو دو ماه پیش با قراردادی نجومی و دستمزد سالیانه 200 میلیون یورو به النصر عربستان منتقل شد. ابرستاره پرتغالی در مدت دو ماه گذشته با دلارهای نفتی سعودی ریخت و پاش زیادی کرده است. برای نمونه او تصمیم گرفت تا هواپیمای شخصی خود را بعد از 7 سال بفروشد و هواپیمای بزرگ تری بخرد.

https://jahannews.com/vdcj8yeoouqetvz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8yeoouqetvz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فری
Iran, Islamic Republic of
بسمه‌تعالی
نکته جالب انگلیسی نبودن اعداد ساعت است.اگر تصویر درست باشد.
Iran, Islamic Republic of
اعدادش که هندی نیست، فارسیه.
Iran, Islamic Republic of
خدا این جماعت ظالم رو نابود کنه. مرگ بر آل سعود