سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

شهادت جوان مجروح فلسطینی در کرانه باختری

پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 829978
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک جوان فلسطینی که دو هفته پیش از این در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین مجروح شده بود، خبر دادند.
شهادت جوان مجروح فلسطینی در کرانه باختری
به گزارش جهان نيوز، منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت جوان فلسطینی که دو هفته پیش از این در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری مجروح شده بود، خبر دادند.

بر اساس گزارش مهر، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که «محمد نبیل فوزی ابو صباح» جوان ۳۰ ساله فلسطینی براثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

این جوان فلسطینی حدود دو هفته پیش در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود.

با شهادت ابو صباح، شمار شهدای فلسطینی که از ابتدای سال جاری میلادی در تیراندازی نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به شهادت رسیدند به ۶۳ شهید افزایش یافت.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای یورش روز چهارشنبه نظامیان صهیونیست به نابلس واقع در کرانه باختری خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای حمله نظامیان اشغالگر به نابلس به ۱۱ نفر افزایش یافت.

یک زن کهنسال فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به نابلس براثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی و مسمومیت شده بود که در بیمارستان به شهادت رسید.

لازم به ذکر است که در جنایت ننگین روز چهارشنبه اشغالگران صهیونیست در شهر نابلس واقع در کرانه باختری ده‌ها فلسطینی هم مجروح شدند.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه از آنچه در نابلس واقع در کرانه باختری روی داد به عنوان جنایت بزرگ اشغالگران علیه ملت فلسطین یاد کرد.

بر اساس این گزارش، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در عین حال افزود که گروه‌های مقاومت وظیفه دارند بدون هیچ تردید به این جنایت پاسخ دهند.

النخاله تصریح کرد: ملت فلسطین در مقابل دشمن متحد و یکپارچه هستند و به خواست خدا این را ثابت خواهند کرد.
https://jahannews.com/vdca0onaa49nuo1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0onaa49nuo1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *