جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲

فرزاد حسنی برنامه تحویل سال را اجرا می‌کند

چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 829946
علیرضا مقصودی در تشریح ویژه‌های عید نوروز تأکید کرد فرزاد حسنی قرار است برنامه تحویل سال نو را اجرا می‌کند.
فرزاد حسنی برنامه تحویل سال را اجرا می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رادیو جوان به عنوان یکی از پرشنونده‌ترین شبکه‌های رادیویی برنامه‌های متنوعی را برای ایام نوروز تدارک دیده است.

سؤالی که در میانِ تشریح ویژه‌های نوروزی، علیرضا مقصودی مدیر این شبکه به سؤال خبرنگار تسنیم درباره برنامه ویژه تحویل سال و اجرای برنامه زنده اشاره کرد. او گفت: "این برنامه را فرزاد حسنی اجرا می‌کند و یک برنامه چهار ساعته است که سعی داریم برای مخاطب جذاب باشد."

وی خاطرنشان کرد: این برنامه تحویل سال را در تحویل سال 1401 هم داشتیم از جنس اجراهای فرزاد حسنی اما در محتوا به چشم‌اندازها و نگاه درستی به کشور خواهیم داشت.

مدیر رادیو جوان تأکید کرد: نگاه‌هایی که حوزه ارتباط با مردم را تقویت می‌کند و آیتم‌های ویژه‌ای هم برای آن طراحی می‌شود و درباره این محتوای مهم، با میهمانان برنامه گفت‌‌وگو خواهیم داشت.

این ویژه برنامه رادیو جوان را سیروس رجبی و فریبرز گلبن تهیه‌کنندگی می‌کنند و در برنامه‌های عید هر گروه دو ساعت برنامه خواهند داشت.
https://jahannews.com/vdcfj1dcvw6d01a.igiw.html
jahannews.com/vdcfj1dcvw6d01a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


!!
Iran, Islamic Republic of
به بازی نگیرید !!
Iran, Islamic Republic of

خدا می دونه چند میلیارد گرفته .